Hekla barnelue!

smash

Forumet er livet
VIP
Første gang jeg prøver meg på barnelue:

Min første blomst[8D]

så nydelig den var :)

du har ikke lyst å dele oppskrift på blomsten vel?? Var den grei å hekle?  Eg kan egentlig ikke hekle, men kunne tenkt meg å lære å hekle sånne blomster da... og den som du har der så ikke så veldig avansert ut... :)

ORIGINAL: *Lilly84*

så nydelig den var :)

du har ikke lyst å dele oppskrift på blomsten vel?? Var den grei å hekle?  Eg kan egentlig ikke hekle, men kunne tenkt meg å lære å hekle sånne blomster da... og den som du har der så ikke så veldig avansert ut... :)

Veeeldig enkel blomst!
Her er oppskrift:

Legg opp 6 lm, sett i ring med 1 kjm.
1 omg: 16 fm om ringen, slutt med en kjm i 1.fm
2 omg: 5 lm, hopp over 1 fm, 1 fm i neste fm, gjenta 6 ganger, 5 lm, 1 kjm i 1 lm =(8 buer)

den må eg prøve meg på tror eg :) var så enkel og fin syns eg... må bare finne frem nål og tråd og finne linken til garnstudios videohjelp for hekling...hehehe

ORIGINAL: *Lilly84*

den må eg prøve meg på tror eg :) var så enkel og fin syns eg... må bare finne frem nål og tråd og finne linken til garnstudios videohjelp for hekling...hehehe

Det er egentlig 5 omganger, men jeg skjønte ikke mer[8D] HAhah, men syns den blei søt når den var så enkel:)

Kjempe fin! [:D]

Du er jammen flink Anette [:)][:)][:)]

Den var veldig fin [:D]

Utrolig søt[:D]Nydelig jente du har!

kjempe søt[:)]

kjempe søt lue[:)]

For en nydelig lue, og det satt virkelig prikken over I´en med den blomsten [:)]

Nydelig lue (og jente [;)]) Denne likte jeg kjempegodt!

Tusen takk![:D] Blei ganske fornøyd, så denne skal jeg lage fler av!
Og JA, jenta mi er nydelig!![:D][:D] *stolt*

ORIGINAL: *HekkeliBekkeli*

Utrolig søt[:D]Nydelig jente du har!

Nydelig lue på en nydelig snuppe [:D]

Kjempefin lue [:D] Har du oppskriften på denne???[:)][:)]

Kjempefin! [:D]

den var nydelig=))

Back
Topp