Får ikke til å legge inn kommentar i bloggen din, så jeg spør deg her... De korgene dine er jo så skjønne og jeg kunne tenke meg å lage noen av de... -jeg er nybegynner, så hvilken vanskelighetsgrad vil du kategorisere di i !? [;)][8D]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: SleepingBeauty
Takk for svar, jeg har bare sett de firkantete jeg, og det var de jeg tenkte jeg skulle prøve meg på [:D] Jeg må si igjen kjære deg, er sååå takknemlig for at du deler oppskriftene dine! Jeg har ikke blogg selv så kan ikke linke deg, men gjør gjerne noe annet for deg om det skulle være noe..!?
ORIGINAL: *HekkeliBekkeli*
Takk for svar, jeg har bare sett de firkantete jeg, og det var de jeg tenkte jeg skulle prøve meg på [:D] Jeg må si igjen kjære deg, er sååå takknemlig for at du deler oppskriftene dine! Jeg har ikke blogg selv så kan ikke linke deg, men gjør gjerne noe annet for deg om det skulle være noe..!?
vil se de er lett +[8D]
Hvis du legger ut bilder,eller noen spør kan du jo si hvor du har fått tak i oppskriften[:)]
ORIGINAL: *HekkeliBekkeli*
vil se de er lett +[8D]
Hvis du legger ut bilder,eller noen spør kan du jo si hvor du har fått tak i oppskriften[:)]
Ja, det gjør jeg, har allerede sendt link til bloggen din pr mail til mine venner som er hekleinterresserte [;)] Skal fortsett å snakke om deg! [:D] Jeg legger ikke ut bilder, for er ikke medlem av noe sosialt nettverk, men kunne kanskje lagt ut bilder av det jeg lager her..!? [:D]