HekkeliBekkeli

SleepingBeauty

Elsker forumet
Sommerfuglene <3
Jeg vil hekle en altfor stor hals og en baggy baggy lue til snuppa mi [:D] og ser du har brukt et garn som kalles naturgarn soft, dette er angivelig fra sparkjøp (?) Jeg bor så langt unna sparkjøp, er det et annet garn i f.eks DROPS, Sandnesgarn etc eller evt et garn fra NILLE som man kan bruke istedet?

ville brukt easy fra sandnes da[:D]

gir du meg en lyd når du har heklet baggyluen? er en som har heklet den, og den ble for liten[&o]

Ja det skal jeg gjøre, og takk for tips til garn! [:)] Jeg er nybegynner så det kan ta litt tid! [;)] Snuppa mi er som du ser kun 19 mnd, men hun er litt stor i hodet, men tar en kjangs, hvis ikke den passer blir det en fin gave [:)] PS: Elsker alt du lager og er så takknemlig for at du deler oppskriftene dine!

ORIGINAL: SleepingBeauty

Ja det skal jeg gjøre, og takk for tips til garn! [:)] Jeg er nybegynner så det kan ta litt tid! [;)] Snuppa mi er som du ser kun 19 mnd, men hun er litt stor i hodet, men tar en kjangs, hvis ikke den passer blir det en fin gave [:)] PS: Elsker alt du lager og er så takknemlig for at du deler oppskriftene dine!

takk for det[:)]

Back
Topp