Hejhejheeeej, jenter

Julita

Forumet er livet
Hadde igrunn ikke noe mer på hjertet enn å si heeeei [:D]
Har savnet dere [:)]

Ah, ja nå er vi endelig ferdig. Tok salig med tid å vaske og flytte alt. Skal aaaaaaldri flytte igjen jeg [8|]. Menmeen - godt å være hjemme igjen, og godt å være back in bissniss på bv [:D]

Tjihi - I feel so loooved [:D]
Nå bor vi her i det glaaaade nordland, med snarvei over ei plen til mamma og dem, og et par steinkast fra pappan til småttisene. Vi skal vente den litt av før vi vurderer å flytte sammen igjen. Jeg er ikke helt enkel å ha med å gjøre for tiden *fnis

Jeg er ooooptimist av natur, så jeg tar det ikke så tungt jeg [8D][:D]. Dvs. så lenge han oppfører seg og ikke finner på no' tull, og det har han ikke gjort til nå.
Akkurat nå er det nok best for oss alle 3(4) at vi bor hvert for oss, og heller har et bra forhold til det er Kasper-sengetid liksom. Har noen issues oss i mellom som skal retast ut før vi blir samboere igjen, klok av skade og alt det der [:)], men - blir nok oss to på ordentli' eeen eller annen gang om forhåpentligvis ikke så alt for lang tid [:D]

ORIGINAL: Teddy81

Virker jo greit likevel da, du er jo nærme alle nå da! [:)] Så bra!! Er det hormonene som koker hos deg også snuppa? [:D] 

hm? hormoner *deeeet har jej ikke sett*
fnis 

Back
Topp