Hej.

ewepewen.

Betatt av forumet
Jeg till hører nok her.. :) Jeg har termin 22/9. Jeg var litt aktiv på juli forum 2010, når jeg gick gravid og under permisjonen med store bror... Vet ikke helt Hur aktiv jeg kommer till å vara, men gøy å titte innom her i band.. :) Hvordan går det før dere gravide damer?? Det børjar bli tungt nå på slutten..

Hei og velkommen inn til oss. Vi er ei koselig gjengJa, begynner og bli tungt nå i grunn. Uansett ikke lenge til de små kommer. Allerede blitt født noen stykkerJeg skal ha KS i morgen. Og gru/gleder meg veldig! Hvor skal du føde?

Velkommen! Jeg har også termin 22/9! Koser meg hjemme i dag, første hverdag i permisjonen.

Velkommen til oss

Jeg har hatt permisjon i noen dager og prøver å nyte stillheten før lillesøster kommer. Har termin 20. september.

Turen takk. Så hyggelig!! :) Mammatil2prinsesser: Planlagt KS er Inger å grue seg till, det kommer å gå kjempe fint!! ( hade det med første, VELDIGT fin opplevelse!) lykke till!!! Jeg ska føde på Ahus, Lørenskog. Og gruer meg litt til vanlig fødsel.. :) ( vet liksom ikke vad jeg ska kenne etter, og vad jeg går till...) Jeg har vart 100% sm nå i ca en måned, så jeg er nesten heltklar!! :)

Turen takk. Så hyggelig!! :) Mammatil2prinsesser: Planlagt KS er Inger å grue seg till, det kommer å gå kjempe fint!! ( hade det med første, VELDIGT fin opplevelse!) lykke till!!! Jeg ska føde på Ahus, Lørenskog. Og gruer meg litt til vanlig fødsel.. :) ( vet liksom ikke vad jeg ska kenne etter, og vad jeg går till...) Jeg har vart 100% sm nå i ca en måned, så jeg er nesten heltklar!! :)

Velkommen og lykke til i siste innspurt =) 

ewepewen. skrev:

Nei, så koselig at du og skal føde på AhusDer har jeg født begge gangene! Tusen takk fro det, men er så redd for nåler og det og bli skjært i*hulk* En vanlig fødsel er en fantastisk opplevelse og 99% av alle fødsler forløper uten problemer. Riene gjør jo vondt, men likevel så føles tid og sted så anderledes under fødsel, så det går i grunn veldig fort. Og smertene overlever man, selvom man ikke tror det akkurat der og daDu har jo tilbud om epidural, lystgass og diverse andre smertestillende også! Masse masse lykke til!

heei ;)

Heelt enig med deg at det begynne å blir tungt no når det går mot slutten..
har også en som er født i juli 2010 ;)

Der var du jo!! Ikke lenge igen nå... :)

Back
Topp