Heiy, har dere sett?? :D

Ikke fått med meg de forrige utfordringene. Hva går de som regel ut på? :)

Har sett det, skravler nok som normalt da siden jeg aldri vinner uansett, har ikke vunnet noe på over 2,5 år og hvert på topp 100 så og si hver mnd ;)

Men skravler andre svarer jeg jo :)

Ikke fått med meg de forrige utfordringene. Hva går de som regel ut på? :)
Jeg regner med det handler om å skravle xx antall inlegg på en-to-tre dager :) Sist var det en dag med 8000 og 10000 dagen derpå. Vi klarte det men jeg fikk aldri med meg hva premien var :P
Tror det skravles veldig mye på skravletråden på generelt :)

Jeg regner med det handler om å skravle xx antall inlegg på en-to-tre dager :) Sist var det en dag med 8000 og 10000 dagen derpå. Vi klarte det men jeg fikk aldri med meg hva premien var :P
Tror det skravles veldig mye på skravletråden på generelt :)
Det var vel gavekort på 1000 kr i en butikk :) står i tråden på generelt ihvertfall, premien rett før premier med krav :)

Det var vel gavekort på 1000 kr i en butikk :) står i tråden på generelt ihvertfall, premien rett før premier med krav :)
Ja der va den gitt :P den hadde jeg ikke fått meg meg, selv om jeg sjekket i den teksten flere ganger ;)

Sitter nå på appen så orker ikke finne link men Tamara har lagt ut ny tråd om hva som er målene :)
Mandag og fredag er kun for moroskyld :)
1460316784241.jpg

Sitter nå på appen så orker ikke finne link men Tamara har lagt ut ny tråd om hva som er målene :)
Mandag og fredag er kun for moroskyld :)
Vis vedlegget 171138
300 tråder!!? :o (ikke for at jeg har peiling på hvor mange vi lager en vanlig dag, men det hørtes veeeldig mye ut :P)
Pjuu, det kommer å bli en tøff utfordring :)

300 tråder!!? :o (ikke for at jeg har peiling på hvor mange vi lager en vanlig dag, men det hørtes veeeldig mye ut :P)
Pjuu, det kommer å bli en tøff utfordring :)
Trådene kommer nok raskt skal du se :) tror ikke det blir nok problem egentlig :)

Nei, jeg så etterpå at vi til vanlig oppretter ca 200 tråder på en dag :)
Fikk ikke med meg hele teksten heller da ;)

Ja blir opprettet mange tråder i løpet av en vanlig dag så det går nok automatisk, bare håpe at det er trykk nok til å klare 10.000 dagen!

Fikk ikke med meg hele teksten heller da ;)

Ja blir opprettet mange tråder i løpet av en vanlig dag så det går nok automatisk, bare håpe at det er trykk nok til å klare 10.000 dagen!
Huff ja :o men jeg tror egentlig ikke at det blir noe problem ;) vi fikser det!

Back
Topp