Heiv ut

Skogsfrua

Forelsket i forumet
noen møbler med juletreet i år.
Er så lei av å ha få liten plass. Så i år røyk det en godstol (gitt bort og på vei til ny eier nå) og en sofa som skal inn igjen når vi er ferdig å pusse opp (men skal lagres hos min bror fram til det). Det ble så åpent og deilig her ift hva vi er vant til!
I fjor etter jul forsvant spisestua fra stua og inn i kjøkkenet så det minker stadig. Vi bor i et veldig upraktisk hus. Langt og smalt. Så kan ikke ommøbelere noe særlig...
Men fant ut at dette ble mer praktisk nå som vi skal sette opp lekegrinda igjen etterhvert også :)
Håper jeg får råd til å kjøpe meg noen nye gardiner i pastellfarge til stua snart, det hadde gjort seg :) Jeg lengter alltid etter våren når jula skal ut og da er det så deilig å gjøre litt nytt inne.

Pleier dere å ommøbelere etter jul?

Nei, vi gjør ikke det. Liker leiligheten slik den er :-) (Bortsett fra et kjøkkenbord som snart ryker ut, men det er inne pga julen men at vi må få litt bedre skap plass på kjøkkenet ;-) )

Dunn skrev:
Nei, vi gjør ikke det. Liker leiligheten slik den er :-) (Bortsett fra et kjøkkenbord som snart ryker ut, men det er inne pga julen men at vi må få litt bedre skap plass på kjøkkenet ;-) )

Det må være deilig å være fornøyd. Jeg fikk plutselig mange ideer om hvordan jeg egentlig vil ha det.. Flytter stadig rundt på det som kan flyttes rundt. Men på grunn av vår smale stue kan vi kun ha sofaene og tv på en plass så det er de andre møblene jeg flytter rundt på.

Har dere spisestue siden dere ikke har kjøkkenbord?

Så deilig da :) alltid godt å føle at ma har litt stor åpen plass rundt seg..
Her er blir det igrunn ikke ommøblerert no særlig, men forsvinner stadig litt pynt, er så deilig å få hevet ut jula og julepynten, for det blir så fort fult...

Skogsfrua skrev:

Dunn skrev:

Det må være deilig å være fornøyd. Jeg fikk plutselig mange ideer om hvordan jeg egentlig vil ha det.. Flytter stadig rundt på det som kan flyttes rundt. Men på grunn av vår smale stue kan vi kun ha sofaene og tv på en plass så det er de andre møblene jeg flytter rundt på.

Har dere spisestue siden dere ikke har kjøkkenbord?

Vi har til nå hatt begge deler, men det på kjøkkenet blir ikke brukt pga. at det er for trangt. Så vi bruker kun spisestua nå.

Back
Topp