Heisann=)

sniker fra aug09 siden du hadde så utrolig likt nick som meg.. måtte bare se om noen av mine forumvenner som var ute etter litt bøll[8|][8D]
men grattis med graviditeten og kos deg her inne[:)] bare please velg en annen avatar enn den jeg har..hehe..[;)]

ORIGINAL: ^Milla^

Grattis til deg også[:)] Skal nok gå bra denne gangen til oss alle [:D]

he he. jeg er ikke her for å lage noe som helst.....[8|]
nick er lady lada, lada er en bil! ... jeg har ikke vært på noen andre sine sider,så jeg hvet ikke hva alle her heter.så jeg har ikke hermet etter noen....

ORIGINAL: Ladylada

he he. jeg er ikke her for å lage noe som helst.....[8|]
nick er lady lada, lada er en bil! ... jeg har ikke vært på noen andre sine sider,så jeg hvet ikke hva alle her heter.så jeg har ikke hermet etter noen....

hehe.. neida, er bare det at jeg har sagt på mitt forum at hvis jeg skulle hatt et annet nick så var det nettopp lada[8D] har noe med navnet mitt å gjøre skjønner du.. men sorry.. ikke meningen å plage deg!![;)]

nei det har jeg ikke lest[8|] og hadde jeg det så hadde jeg nok neppe valgt dette da,hm domt dette ble da. men vil du at je forandrer det?så er det ikke noe probl.

Gratulerer begge 2 Og masse velkommen hit[:D]

ORIGINAL: Ladylada

nei det har jeg ikke lest[8|] og hadde jeg det så hadde jeg nok neppe valgt dette da,hm domt dette ble da. men vil du at je forandrer det?så er det ikke noe probl.

neida, for all del[;)] haha.. bare du velger et annet bilde/avatar enn meg er jeg fornøyd[:D]

Back
Topp