Heisann!!

vivvi86

Elsker forumet
Er inne å snoker her flere ganger til dagen for inspirasjon! SÅÅÅÅ mye flotte og kreative sjeler!
Selv er jeg såvidt begynt å prøve meg på scrapping.. er 22 år og kommer fra Haugesund!!

Lurer litt på hva som er kjekt å ha? digger vintage scrapping.. sånne rufsekanter og "skitne" slitte ark... hva bruker dere for å få dette til?

Hei og velkommen!!

Til å rufse kantene, brukte jeg Tim Holtz edge scraper[:D]
Den er helt genial!!
Hva som er kjekt av å ha? Hmm.. ALT![8D]
Blomster, kartong, ark, noteark og bokark elsker jeg om jeg scrapper i vintagestil, glimmermist, crackle paint ++

ORIGINAL: smash

Hei og velkommen!!

Den er helt genial!!
Blomster, kartong, ark, noteark og bokark elsker jeg om jeg scrapper i vintagestil, glimmermist, crackle paint ++

Okei takk for tips.. jeg bestilte en hel haug fra nettet her om dagen.. haha over 1000 kr.. deriblandt ark, blomster, charms, noe crackle paint (selv om jeg ikke vet hvordan den brukes.. haha), bokstaver, noteark og diverse annet knask..! gleeeder meg til pakken kommer ja!

ORIGINAL: vivvi86

Hei og velkommen!!

Den er helt genial!!

Okei takk for tips.. jeg bestilte en hel haug fra nettet her om dagen.. haha over 1000 kr.. deriblandt ark, blomster, charms, noe crackle paint (selv om jeg ikke vet hvordan den brukes.. haha), bokstaver, noteark og diverse annet knask..! gleeeder meg til pakken kommer ja!

Åååå, så GØY!!!! Da må du vise oss hva du tryller frem!!
Crackle paint er sååå stilig!! Prøvde det for første gang i går...!!
Det følger med en pensel som sitter fast i lokket, også maler du f.eks bølgepapp eller swirls eller noe, også lar du det tørke, da kommer det sånne sprekker i malinga. Utrolig stilig.
Kan vise deg et eksempel på en lay out jeg lagde i går.
Ser du den malinga på swirlsen har sprekt litt opp? Det er crackle paint[:D]

Hei, hei og velkommen!![:)]

Ei digger den vintage stilen!![:D]

Bruker saks til å rufse kantan ei, syns det er mye enklere enn den edge scraperen!!
Så bruker ei stempelpute distress ink vintage photo eller kaffe for å gulne arkan!![:)]

Ahh det blei jo stilig Smash! takk takk... [:D]

og ThisIsAnfield.. jeg skal kjøpe meg ei sånn stempelpute..

takk for gode tips jenter! tar gjerne mot fler om dere kommer på![:D][:D]

ORIGINAL: *imzevimsa*

Hei og velkommen!!

Den er helt genial!!

er det det samme som tim holtz paper distresser??

VIVVI: velkommen hit[:)]

Det er denne:

Velkommen hit itl oss!![:D]

For å rufse kanter bruker jeg saks sånn som ThisIsAnfield! KLarte heller ikke den paper distresseren[&:]
Til å sverte kanter bruker jeg for det meste cats eye chalk creamy brown og chestnut roan noen ganger helt i ytterkant.. Men belag deg på å kjøpe mange, for dette bruker man masse av skal jeg love deg[;)][:D][:D] (koster kun 20 kr pr stk altså[;)]). Har forresten gått endel over til ¨å bruke fargen burnt sienna, som er litt skitten-rød (mursteinfarge) - blir veldig kult syns jeg!![:D]

Ellers eeeeelsker jeg blonder, tyll og stempeltrykk (lager mest kort jeg da) - og seff boksider og noteark.

Lykke til og gleder meg til å se resultater av det du lager fra den store handelen din[:D][:D][:D]

Takk takk pustle, for tips [:D]

Må visst handle litt til.. hihi godt jeg får igjen på skatten da...!

må ikke ha store forventningene.. haha er ikke sikkert jeg får det til! aldri scrappa sånn før, bare sånne amatør pakker![8D]

ORIGINAL: ThisIsAnfield

Hei, hei og velkommen!![:)]

Ei digger den vintage stilen!![:D]

Bruker saks til å rufse kantan ei, syns det er mye enklere enn den edge scraperen!!
Så bruker ei stempelpute distress ink vintage photo eller kaffe for å gulne arkan!![:)]

Signerer denne jeg (bare at jeg ikke bruker kaffi..[8D])! [:)]

Back
Topp