trampe80 Gift med forumet 16 Mai 2009 #1 Her kommer jeg[:D] Testa positivt for en time siden og rimelig skjelven[:D][:D][:D] Foreløpig har jeg regnet ut teminen til 27 januar. Jeg er 29 år og gift, bosatt i bergen og vi har vert prøvere siden jan 05...
Her kommer jeg[:D] Testa positivt for en time siden og rimelig skjelven[:D][:D][:D] Foreløpig har jeg regnet ut teminen til 27 januar. Jeg er 29 år og gift, bosatt i bergen og vi har vert prøvere siden jan 05...
C Chocolate girl Elsker forumet 16 Mai 2009 #3 OI, gratulerer!!! Spesielt ettersom dere har prøvd så lenge! Testet positiv selv i dag tidlig (spratt opp klokka 6), og fikk ikke sove igjen nei, lå og skalv, hehe.
OI, gratulerer!!! Spesielt ettersom dere har prøvd så lenge! Testet positiv selv i dag tidlig (spratt opp klokka 6), og fikk ikke sove igjen nei, lå og skalv, hehe.
J JeanetteB Glad i forumet 16 Mai 2009 #5 ORIGINAL: blirmamma10januar10 Gratulerer sååå mye med spiren[:)] Og velkommen inn hit til oss[:D] [:D]
ORIGINAL: blirmamma10januar10 Gratulerer sååå mye med spiren[:)] Og velkommen inn hit til oss[:D] [:D]
januarbebis Glad i forumet 16 Mai 2009 #8 Så bra at det endelig klaffet for dere...Gratulere og velkommen hit[:D]
A aprilbeibi Flørter med forumet 16 Mai 2009 #9 Gratulerer såå masse [:)][:)][:)] Og velkommen hit [:)]
C connie83 Forumet er livet 16 Mai 2009 #10 ååå gratulerer så mye med den lille spiren og velkommen hit [:D]
trampe80 Gift med forumet 17 Mai 2009 #11 Tusen takk allesammen Testa på nytt nå i dag og testen er bare enda mer positiv[:D] Går rundt som et digert smil her jeg [:D][:D][:D]
Tusen takk allesammen Testa på nytt nå i dag og testen er bare enda mer positiv[:D] Går rundt som et digert smil her jeg [:D][:D][:D]