Heisann

Bentemor

Flørter med forumet
Først og fremst gratulerer til alle dere som er så heldige å være gravid og lykke til til alle dere som prøver. Jeg er selv 5 uker og 3 dager på vei. Er jo veldig nytt og spennende og derfor tenkte jeg det sikkert var kjekt å gå inn ppå disse sidene og dele tanker og følelser med andre i samme situasjon. Har jo ikke fortalt det til så mange andre. Må vente litt lengre, men har egentlig bare lyst å rope det ut! Har ei jente på 3 år som kommer til å bli veeeeeeeeeeeldig glad når vi forteller henne det. Hun er helt oppslukt i babyer( spørs hvordan det blir da når vi får en selv[;)])
Skjønner ikke helt hvordan alt dette på denne siden fungerer. bla kunne jeg godt tenkt meg en sånn som viser bilder på hvor langt en er på vei i svangersakpet og hvor stort barnet er. Noen som kan hjelpe meg med det så blir jeg veldig glad[:D]
Ha en flott dag alle sammen!
 
Hei Bentemor! Jeg også har lyst til å fortelle det til alle, men mannen min vil at vi skal vente et par mnd. Jeg hadde en spontanabort for to år siden, da hadde vi fortalt mange at jeg var gravid. Mannen min syntes det var så kjipt å måtte fortelle at det hadde gått galt, så denne gangen vil han vente. Får se hvor lenge jeg greier å holde meg da (har alt sagt det til foreldrene mine!)
 
Back
Topp