Heisann

Mamma`n til Sandra

Gift med forumet
Hvordan går det med dere snupper??

Har ikke vert noe serlig aktiv etter at forsøket vårt gikk galt, men har vert innom og sneket litt og sett åssen det går med dere..

Vi skal igang med nytt forsøk i januar/februar. Skal hverfall begynne med ul på syklusdag 10 i januar så får jeg bare se når tr dukker opp....

Ønsker dere som skal gjennom forsøk lykke til, krysser fingrene for dere.

Sender trøste klem til dere som ikke fikk positiv test dette forsøket og til Nussy87 og Kate ..

Og ikke minst GRATULERER til dere som har fått positiv test:)

Stå på jenter dere klarer det til slutt dere også. Ikke gi opp.. (selv om det ikke er så lett og tenke sånn til tider)

Klemmer fra meg

Hei *Isabella* [:)]
Kjekt å høyre fra deg![:)] Går bra her, ruger så godt som eg berre kan! Og håpe på da besta!
Har testedato torsdag neste veka, så då håpe me på eit positivt resultat kan du sei!

Blir spennande med nytt forsøk for dåke då, i jan/feb[:)] Sikkert godt med en liten pause fra alt etter eit negativt forsøk..[&o] Vil nok trenge det eg og, dersom det her skulle ende en annen vei enn eg håper..

Håper det blir din tur ved forsøk nr 2 snuppa!!! Skal krysse fingre og tær for deg når me er kommet så langt![:D]

Klemmer tilbake[:)]

Heisann [:D] Kjekt å sjå deg titta innom [:)][:)][:)]

Med meg går da veldig fint. Glede meg veldig te ul neste tirsdag.

Så flott at du skal i gong igjen i januar. Da blir kjempe spennande. Kos deg masse i tida fram mot forsøket[:)][:)][:)]

Klem

Hei Isabella.
Kos at du titter innom. [:)][:)][:)]
Med meg går det bare bra. Er på stikke dag 7 idag.
Og bare 3 dager til kontroll. Håper på store fine eggposer.

Så flott at du skal igang i januar, denne gang skal det gå bra.
Krysser fingre og tær.

Stor klem.

[miss] gratulerer som ruger:) Krysser fingrene for at spira sitter godt fast :)

Vestlandsjento så spennande med ul:) tipper du gleder deg kjempe mye ja :)

*bobbo*  Blir kjempe spennende å høre hvor mange eggposer du får frem:) Krysser fingrene for at du får mange fine egg til uthent:)

Masse finger kryssing her nå, men dere fortjener det alle sammen :)

Ja er kjempe spendt på nytt forsøk. forhåpentligvis blir det snøbaby på oss til neste vinter.

ORIGINAL: Ivara

Koselig å se deg *Isabella* [:)]

Skjønner godt at du trengte en pause, det kan være godt å få hodet over på noe annet også.
Blir spennende med deg fremover nå i januar da. Håper syklusen sin oppfører seg så du får snarlig oppstart.

Takk takk:)
Må jo innom dere da..[:)]

Ja håper bare hun kommer når hun skal .

ORIGINAL: Ivara

Koselig å se deg *Isabella* [:)]

Skjønner godt at du trengte en pause, det kan være godt å få hodet over på noe annet også.
Blir spennende med deg fremover nå i januar da. Håper syklusen sin oppfører seg så du får snarlig oppstart.

Back
Topp