Heisann!

*MammyMe*

Blir kjent med forumet
Ja her er vi igjen... Tidligere "Henrik sin mamma" (eller noe sånt...) Lenge siden sist jeg var her inne...
Tida går så alt for fort som jeg ser flere av dere andre også skriver...

Henrik er en veldig livlig krabat som springer rundt i huset og gjør masse rare ting. Noen få ord har han også begynt å si,
så vi er kjempestolte. Storesøster forguder lillebroren sin (og omvendt [:D])

Jeg har skiftet jobb rett etter permisjonen min og jobber nå fullt igjen... noe som til tider er veeeeeldig travelt.... Så nå
gleder jeg meg til jul, da skal jeg ha leeeeenge fri [:D]

Artig å lese om alt som skjer med de skjønne september 2006 barna [:D] De er jammen noe for seg selv!!!!!

Men nå har jeg prøvd i snart en time å legge inn skrytebilde av Henrik her, men har fått meg MAC og får ikke til å laste
inn bildene... [:-] Jaja... kanskje jeg finner ut av det igjen... er jo såååå lenge siden.... [:D]

Hyggelig å høre fra deg igjen [:)]
Håper du får lastet opp bilde, moro å se [:)]

Heisann!
Eg har Mac og det bruker imageshack som vanlig, limer linken inn, markerer den og trykker på "image"-knappen på verktøylinja i tekstboksen [:)]

Håper det blei ei forståelig forklaring! Hehe
Blir gøy å sjå kor stor Henrik har blitt!

Så artig at du er tilbake. Jeg har så lyst til å få til et treff igjen, men det er vel ikke så lett å få til. Håper du får til å legge ut bilde så vi får se (om han har like kul sveis enda[:D])

ORIGINAL: millesmamma

Hei hei.

Koslig at du stakk innom å ga ett livstegn fra deg[:D]
[:)]

....og forresten: Velkommen til eple-verden!!! En ny problem- og virusfri tilværelse ventar på deg!! (Tar berre ei lita veke å sette seg inni det nye systemet).

Har en først prøvd eplene går man aldri tilbake til vanlig pc,spør du meg! [;)]

ORIGINAL: Pipina

....og forresten: Velkommen til eple-verden!!! En ny problem- og virusfri tilværelse ventar på deg!! (Tar berre ei lita veke å sette seg inni det nye systemet).

Har en først prøvd eplene går man aldri tilbake til vanlig pc,spør du meg! [;)]

Hei igjen!

Hmmm må si at denne mac-verdenen er litt uvant... mange ting er nok enklere og bedre på mac og andre ting bedre på pc..... MEN jeg lærer stadig...

Jeg prøvde å få til noe på imageshack, men fikk det ikke til i første omgang... men jeg gir meg jaggu ikke så lett [:D] Så bilde skal det bli bare jeg får knota litt her inne....

Og NAMBA: er nok ikke samme kule sveisen nå.... hehe... har nok klippet han et par tre ganger... så nå er det vanlig guttesveis [:D]

Back
Topp