Heisann

2små

Forelsket i forumet
Jeg har vært på ul. Fått termin 31/12.. Jeg har min egen 1/1..
Men vi fikk "dårlige" nyheter på ul. Lillebror har det bare bra, men morkaka mi dekker fødselskanalen totalt. Så her blir det keisersnitt.. (KRISE)
Jeg hadde drømmefødsel med første og har siden den dagen gledet meg til nestemann skule bli født.. Jeg er tydeligvis en person som bader i uflaks. For jeg har før dette svangerskapet mistet 3 på rappen. Det er bare 1% som gjør dette...
Det er også bare 1% som må ta ks pga forliggende morkake. (Heldig)
Tar det utrolig tungt og har grått hver dag siden.. Er det noen her som har erfaringer å dele?

Jeg har vært på ul. Fått termin 31/12.. Jeg har min egen 1/1..
Men vi fikk "dårlige" nyheter på ul. Lillebror har det bare bra, men morkaka mi dekker fødselskanalen totalt. Så her blir det keisersnitt.. (KRISE)
Jeg hadde drømmefødsel med første og har siden den dagen gledet meg til nestemann skule bli født.. Jeg er tydeligvis en person som bader i uflaks. For jeg har før dette svangerskapet mistet 3 på rappen. Det er bare 1% som gjør dette...
Det er også bare 1% som må ta ks pga forliggende morkake. (Heldig)
Tar det utrolig tungt og har grått hver dag siden.. Er det noen her som har erfaringer å dele?
Velkommen og gratulerer med en frisk liten gutt! :)
Jeg har fått beskjed om at jeg har lavt liggende morkake og skal til ekstra kontroll uke 28. Om den fortsatt er lav så blir det innvendig ultralyd for å se hvor mye den evt dekker fødselskanalen. Men hos de aller fleste så har den flyttet seg før fødselen.
Jeg vil heller virkelig ikke ha ks, men etter å ha mistet 3 ganger (sist 18+0) så er jeg overlykkelig over å få en frisk baby i armene, uansett hvilken måte den kommer ut på. <3

Håper det ordner seg for deg før fødselen :)

Velkommen og gratulerer med en frisk liten gutt! :)
Jeg har fått beskjed om at jeg har lavt liggende morkake og skal til ekstra kontroll uke 28. Om den fortsatt er lav så blir det innvendig ultralyd for å se hvor mye den evt dekker fødselskanalen. Men hos de aller fleste så har den flyttet seg før fødselen.
Jeg vil heller virkelig ikke ha ks, men etter å ha mistet 3 ganger (sist 18+0) så er jeg overlykkelig over å få en frisk baby i armene, uansett hvilken måte den kommer ut på. <3

Håper det ordner seg for deg før fødselen :)

Håper du får gode nyheter i uke 28 da!:) det gjør du nok, de fleste med morkake som bare dekker litt vil flytte seg! Lykke til!:)

Det kan jo være den flytter seg. Min har allerede flyttet seg, men dekket bare delvis. Lenge igjen til fødsel forhåpentligvis!

Det kan jo være den flytter seg. Min har allerede flyttet seg, men dekket bare delvis. Lenge igjen til fødsel forhåpentligvis!
Ja, det kan være den fløtter på seg, men jeg spurte på ul og hos min jordmor på kontroll i dag. Begge fortalte meg at den ikke flytta seg så ofte når den lå helt nede.

Har også lavtliggende morkake, me skal til kontroll i uke 30 igjen. Man kan jo bare håpe den flytter på seg, du kan trøste deg med at baby ellers er frisk og fin:) keisersnitt er ikke det verste du kan oppleve:)

Gratulere så masse med frisk baby!❤️
Ville ikke tatt sorgene på forskudd, siden der finnes en mulighet for at den flytter på seg! Krysser fingrene mine på dine vegner, og håper du får en drømmefødsel ! :-)

Gratulerer så mye med gutten din og velkommen inn til oss :)

Har ingen erfaringer desverre

Back
Topp