heisann!

minesotesma

Elsker forumet
Februarlykke 2015
Maiblomstene 2016
nå er jeg veldig usikker på termin men fikk en klart positiv test her for noen dager siden !
så jeg er da altså gravid , velger og tro at termin blir i mai ! jeg har ei lita snuppe på snart 7 mnd har også en liten ramp som blir 4år nå om 2 uker til! noen andre som også er gravide som i tilegg ammer ? jeg ammer snuppelura på 7 mnd ganske mye både på natta og dagen! Noen andre også? har ikke fått ømme bryster enda.. men bortsett ifra det så gjør det vell ikke noe å amme? akuratt det kan jeg takle :) også lurer jeg veldig på om noen har vært veldig kvalme i svangerskap en og to Osv.. men ikke blitt det i det tredje ? ... HÅPERHÅPER skjønner ikke hvordan jeg skal kunne klare å kaste opp et helt svangerskap til med ei lita ei her hjemme :)

Gratulerer! :) Jeg har ingen erfaring, men alle svangerskap kan variere, så du må ikke bli veldig kvalm selv om du har vært det to ganger før. :)

Mine to første er 16 mnd mellom, så jeg ammet enda. Men da jeg ble gravid ville ikke eldstemann ha mer. Tror det gikk maks 14 dager fra jeg fant ut at jeg var gravid til han sluttet helt å amme. Husker jeg hørte da at det kunne skje, men vet ikke hvor vanlig det er. Er ikke noe i veien for å fortsette ammingen hvis hun fortsatt vil ha.

Når det er sagt, så sluttet jeg like før dette å amme på natta og det kan jo ha spilt en rolle. Minstemann sluttet når han var ca like gammel, og da var det fordi jeg sluttet å amme på natta. Kunne han ikke få på natta, så kunne det bare være med hele greia:)

Gratulerer så mye :-)

Dette blir mitt første barn så har ikke erfaring selv, men har ei venninne som var Kjempe dårlig I de 2 første svangerskapene, men det 3 merket hun nesten ingenting til :-) så går jo ann vet jeg :-)

Håper kvalmen holder seg borte denne gangen;)

Mine to første er 16 mnd mellom, så jeg ammet enda. Men da jeg ble gravid ville ikke eldstemann ha mer. Tror det gikk maks 14 dager fra jeg fant ut at jeg var gravid til han sluttet helt å amme. Husker jeg hørte da at det kunne skje, men vet ikke hvor vanlig det er. Er ikke noe i veien for å fortsette ammingen hvis hun fortsatt vil ha.

Når det er sagt, så sluttet jeg like før dette å amme på natta og det kan jo ha spilt en rolle. Minstemann sluttet når han var ca like gammel, og da var det fordi jeg sluttet å amme på natta. Kunne han ikke få på natta, så kunne det bare være med hele greia:)
åh.. ja her blir det ca 15mnd tror jeg ca om dette svangerskapet går greit. jeg natt ammer enda.. vett ikke om ho har merka noe forskjell, ho har alltid vært en kvikkis spiser og pleier ikke å kosespise så veldig mye.. men nå får ho mer og mer fast føde nå som ho øyeblikk er 7 mnd så håper jeg å slutte med nattamming snart etterhvert ;) men håper å amme til ho er 1 år =)

åh.. ja her blir det ca 15mnd tror jeg ca om dette svangerskapet går greit. jeg natt ammer enda.. vett ikke om ho har merka noe forskjell, ho har alltid vært en kvikkis spiser og pleier ikke å kosespise så veldig mye.. men nå får ho mer og mer fast føde nå som ho øyeblikk er 7 mnd så håper jeg å slutte med nattamming snart etterhvert ;) men håper å amme til ho er 1 år =)

Går sikkert helt fint:) De styrer jo egentlig selv hvor lenge de vil amme, hvis mammaen vil og har melk:) Mine bare kosespiste (brukte puppen som smokk) på natta, derfor slutta jeg. Husker helsesøster sa at det ikke var nødvendig med nattamming etter at de ble 6 mnd, så det var opp til den enkelte:)

Back
Topp