Heisann :)

Lovebelly

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Aprilbarna`15
Nå er det en stund siden jeg har vært noe særlig her inne ;) dagene går med til kosing og babysnusing ;) hvordan er det med dere alle sammen, og alle de små?
Her er alt bare bra:) mini har begynt med å sove 12 timer om natten uten mat, det er kjempedeilig!! Ellers er hun stort sett blid og fornøyd, og vi klarer oss heldigvis kun med puppen :)

Lite aktivitet her inne på meg å;) Vi har akkurat flyttet i nytt hus, så dagene går fort unna med baby og alt som skal ordnes her! Har også hatt mye besøk, da vi har flyttet nærmere mye av familien:) Lillen her sover også godt om natta ca fra 10-05/06:) Veldig fornøyd med det! Stort sett blid og fornøyd, mer våkentid på dagtid og mye kos:) Har akkurat introdusert babygym, og der trives han godt (hvertfall en liten stund;)) Koselige dager nå hvor lillen er mye mer aktiv, våken i blikket, smiler og prater♡ Her gir vi flaske og med tanke på hvor mye styr det var med amming og pumping, er vi veldig fornøyd med det:D

Åh, ja! Det er så utrolig koselig nå når de er mer våkne og gir mer av seg selv! :D Det er plutselig ikke like ille å bli vekt litt for tidlig når du blir møtt av et stort babysmil. :) Her koser også jenta seg under babygymen og kan noen ganger underholde seg selv en god stund der. Her er det fremdeles dårlig med soving på natten med amming med 1-3 timers intervaller dag som natt. Kjenner jeg er temmelig misunnelig på alle som har sovende babyer, men det blir vel mer soving her også etterhvert :) Enn så lenge er det Zombietilstander på mor ;)

Back
Topp