Heisann!

En tråd i 'Desember 2012' startet av Kaja mamma, 8 Aug 2012.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Kaja mamma Betatt av forumet

Melder meg meg inn her hos dere jeg. Fant ut i går at jeg var gravid, fikk heldigvis time til ultralyd i dag og fant ut at jeg venter ei lita nyttårsjente, helt perfekt er hun. Dette til tross for at jeg har hatt hormonspiral i 1,5 år. Sitter ennå her i sjokk. Trodde ikke det var mulig, derfor jeg ikke tok test før magen begynte å vokse. jordmor lo godt når hun kjente på magen min i dag. :)

2. Lykkepjuska Elsker forumet

Oioi!, men da var det vel meningen at hun skulle komme til verden! :-) Gratulerer så mye! Velkommen hit!

3. linda_s Blir kjent med forumet

Oj, det var litt av en oppdagelse!! Da er det bare å gratulere så masse og ønske deg et fin-fint svangerskap - i alle fall det som er igjen av det:-))

4. Tuppeline Forumet er livet VIP Augustmødrene 2014

linda_s skrev:
    Oj, det var litt av en oppdagelse!! Da er det bare å gratulere så masse og ønske deg et fin-fint svangerskap - i alle fall det som er igjen av det:-))

Sign

5. mamma_91 Betatt av forumet

Gratulerer så masse:) nyt svangerskapet

6. Sofiemor88 Glad i forumet

så morro da, gratulerer så mye ,velkommen inn hit:)

7. lillys Blir kjent med forumet

Oi, det var litt av en overraskelse! Gratulerer så mye. Hvor mange uker var du på vei når du fant ut at du var gravid? 

8. Rønni Glad i forumet

gratulera så masse =))

9. Laura Elsker forumet

Gratulerer! Tenker det var litt av et sjokk!
    Men utrolig koselig da :)

10. Kaja mamma Betatt av forumet

lillys skrev:
    Oi, det var litt av en overraskelse! Gratulerer så mye. Hvor mange uker var du på vei når du fant ut at du var gravid? 

Takk! Jeg var 19 uker på vei da  jeg tok testen. :)

11. bolla2010 Forelsket i forumet

Ler litt her nå men gratulerer masse. :-D.

12. rundown Flørter med forumet

Wow! Gratulerer:) Har du ikke merka noe til graviditeten før nå?

13. Kaja mamma Betatt av forumet

bolla2010 skrev:
    Ler litt her nå men gratulerer masse. :-D.

Du er ikke den eneste som har gjort det :)

14. Kaja mamma Betatt av forumet

rundown skrev:
    Wow! Gratulerer:) Har du ikke merka noe til graviditeten før nå?

Jeg trodde ikke det var mulig å bli gravid med spiralen, når jeg ikke hadde hatt den i i mer enn et år. Legen sa også at det skulle være utrolig liten sjangs for det. så når jeg var kvalm ,hadde vondt i hodet, stor matlyst og la på meg trodde jeg jo at det var bivirkninger av spiralen. Sa til mannen at jeg følte det som jeg var gravid, men vi lo det jo bare bor for det var jo ikke mulig.

15. Velkommen og gratulerer! :)

Del denne siden