Heisann!!

tobarnsmor 2012

Elsker forumet
Siden de fleste vet det nå, kan jeg liksågodt bytte tilbake til mitt gamle nick!
Uvant å hete noe annet. hehe 
Godt å se at noen av de gamle fortsatt er her, selvom jeg syntes forumet har tapt seg veldig..

gratulerer :)

Åja det var du... Trodde det var en annen når det var snakk om halvt svensk liten i magen... 

Hurra hurra! Mars er en flott måned!

*Meya* skrev:
Åja det var du... Trodde det var en annen når det var snakk om halvt svensk liten i magen... 

Har en svensk samboer! Så blir en halvt svensk en her! Hvem trodde du det var? 

*Meya* skrev:

hissigproppen skrev:
Hurra hurra! Mars er en flott måned!

Du skal ha i februar du? 

gratulerer!!   -.....hvem var det du var da "du gjemte deg?

Hyssamaia! skrev:

*Meya* skrev:

Visste ikke at du hadde ny samboer :p synes det var i går at vi kranglet om NSB. Tiden flyr når man har det gøy... 

Det er ei som var ganske aktiv før, som er gift med en svenske. Husker faktisk ikke om hun er her enda da... 

Åh hjelpe meg !!  Jeg leste på tickeren din at storesøster er 3 mnd og 2 uker.. Også er deu gravid igjen !!   Fikk litt hakeslepp kan du si      Hehe.. men så jo nå at hun snart har bursdag :)    

Men  GRATULERER  med spire !!  :)

Møø Sjæl skrev:
Åh hjelpe meg !!  Jeg leste på tickeren din at storesøster er 3 mnd og 2 uker.. Også er deu gravid igjen !!   Fikk litt hakeslepp kan du si      Hehe.. men så jo nå at hun snart har bursdag :)    

Men  GRATULERER  med spire !!  :)

haha off.. storesöster er heldigvis snart 5 

Gratulerer, så koselig

Back
Topp