Heisann

sjukesøster

Forumet er livet
Heisann :)
Berre lurte på en ting. Hadde første dag i sist mens den 29 Juni. Har hatt ureg. lengde på mens, der den har vert på 36 dgr på det lengste.Om eg følger det var el den 20.07.
Nokon som veit hvor tidlig en kan teste med CB da?
Har hatt stikninger i venstre side en dag, jernsmak i munnen, fryktelig trøtt samt en dag m/løs mage. Akkurat på samme måte som ved sist graviditet. Fekk ikkje posetiv test før eg var 5 uker på vei sist.

Vanligvis vil det være mulig å registrere hCG i urinen allerede 7 dager etter befruktning (cirka 7 dager før forventet menstruasjon ved syklus på 28 dager). hCG-nivået kan variere i konsentrasjon og være for lavt til å gi utslag. 

Hei.
Er ikke så inni den derre testinga, men siden du ikke fikk positiv før uke 5 sist, kunne det jo vore greit å vente til uke 5 nå også. 

Darius: arrester meg vist jeg tar feil ...(etter litt dektektiv arbeid ..) men er du mannen til sjukesøster ...?? .. For da kan jeg muligens si : gratulerer med positiv test :D og velkommen :D

lol, er nok eg som har vert inne med feil profil..med Darius er nok den vordende far ja ;)

Gratulerer med positiv test

Back
Topp