Heisann!

Destiny85

Forumet er livet
Er litt treg jeg, men bedre sent enn aldri?[8D][:D]

Nå er vi hjemme igjen og godt er det!

Ting på sykehuset ble jo utsatt en dag pga 2 hastesnitt, så det var litt surt.. hadde jo levert fra meg snuppa til mamma på mandagen og fastet.. Lå på sykehuset fra 7-15 før vi fikk beskjed om å reise hjem igjen[&:]
Fordelen var at junior slapp å dele dag med lillebror og at vi sto som nr 1 neste dag. Men nervene var der man man si.

Operasjonen ble utsatt på morningen pga hastesnitt..
KS gikk fint, men jeg blødde litt mer enn forventet (de forventet 500 ml jeg blødde 1 liter). Har lav blodprosent nå da, så må ta jern og c-vitaminer.
Småen var ikke akkurat liten, 53 cm og 4620 gr (38 cm rundt hodet), så jeg trur vi skal være glad han kom ut av magen[:)]
Han er veeeldig lik Amalie!

Marius er navnet[:)]

Amalie har ikke vært så interesert enda, men hun godtar at han er med hjem og viser mer og mer interesse for han.

Nå gleder jeg meg til vannet er ut av kroppen, sårene er grodd, og melka roer seg (jeg har altfor mye! må pumpe unna det verste for å slippe spreng! Tips?) og at jeg får mulighet til å sove uten smerter.

Ha en fin fin dag snupper[:)]

Hei hei! [:D][:D]

Han er såååå fin altså! [:)][:)] Kliss lik Amalie! Til og med gubben sa at "nåååh, han var jo fin da!" da han fikk se bilde på onsdag, og det sier han aldri om nyfødte babyer som ikke er hans [;)]

Det var veldig godt at Marius fikk komme da han kom tenker jeg, tør ikke tenke på størrelsen hans om han lå til termin...

Det lover jo veldig godt for ammeperioden at du har så mye melk nå, men au au au til spreng! Det beste tipset er vel å amme ofte, la han tømme brystet, pumpe unna spreng og se det an. Etterspørselen vil justere mengden vet du.

Gleder meg til å se dere i dag, da skal du få sitte/ligge med beina høyt, ta livet med ro og få servert nystekte muffins, mens såret gror og blodprosenten øker [;)]

ååå så koselig å høre fra deg/dere[:)]

kan tenke meg det var deilig å få han ut,han var stor ja,men skjønn er han[:)]
Så fint navn han har fått.[:)]

kos dere masse fremover..

naaaw.... han er jo helskjønn[:)] blir jo babysjuk,selvom jeg har en "baby" selv[:-][:)]
Marius,knallfint navn til vakringen[:)]
Koooos dere masse med Marius[:)]

Koselig å høre fra dere [:)]

Var godt han kom ut når han gjore ellers hadde han vel blitt ennå større.

Nydelig navn , og han er virkelig lik på Amalie[:)]

ORIGINAL: peca

ååå så koselig å høre fra deg/dere[:)]

kan tenke meg det var deilig å få han ut,han var stor ja,men skjønn er han[:)]
Så fint navn han har fått.[:)]

kos dere masse fremover..

Gratulerer, så nydelig han er[:D]
Forresten samme vekt, lengde og hodemål som Gina (vittig), ble satt i gang 14 dgr før termin.
Kos dere[:D]

Å nydelige lillebror som er prikk lik storesøster[;)]
fint navn også..

kos dere masse fremover...[;)]

kjempe skjønn liten prins, å kjempe like store systa si[:)]

gratulere so masse[:)][:)]

Så fin en gutt dere har fått[:)]
synes også han er lik søstera si[:)]

Ingen tvil om hvem han kommer ifra nei.. Nudelig gutt med nydelig navn... (broren min heter det samme[8D)

Amalie blir vell mer interesert i han etter hvert, men sikkert lit rart for henne å få hjem en liten gutt i huset[:D] men det er snart glemt , å hun føler snart han alltid har vært der[;)]

Sikkert godt å få tilbake kroppen sin å[:D]

Kan du ikke selge/gi bort melk til sykehuset da??[:D][:D][:D]

Gratulerer så mye med en utrolig nydelig lillebror!!
Sikkert godt å være hjemme igjen og bli kjent med den nye prinsen deres - håper dere alle har det bra.
KOS DERE!!! [:)]

ORIGINAL: snuppis!

Han er utrolig lik Amalie og deg [:D]

Nydelig navn og det passer utmerket med Amalie [:)]

Gratulerer nok en gang [:)]

Back
Topp