Heisann

manne25

Blir kjent med forumet
Hei alle sammen[:D]

Har dessverre ikke vært så veldig aktiv her inne, men har vært innom og titta litt nå og da[:D]
Har hatt en del problemer i det siste, har vært lagt inn på sykehus et par ganger pga høyt blodtrykk også har jeg diabetes i tillegg.. Har vært til kontroll på riksen i dag (har kjempegod oppfølging der pga diabetes) og nå har blodtrykket gått opp og jeg har fått status lett svangerskapsforgiftning[:'(]
Så må tilbake på fredag til kontroll.. legen "kjente" på meg i dag og livmora har begynt å modnes[;)] så skal derfor muligens fødselen settes igang på fredag.. spennende... blir det ikke noe fredag, blir det høyst sannsynlig i gang setting på mandag.. Gleder meg[:D]

Åååå ikke lenge til du får babyen din då!!! Misunner deg litt...[:D][:D][:D]

Lykke til på fredag eller mandag!!!! [:D][:D][:D]

ORIGINAL: _cecilie_

signerer[:D][:)]

Ååå, så pennede da. Tenk om du har den lille i armene dine på fredag da, imorgen[:)] Så deilig

Godt du får så bra oppfølging på sykehuset da.

Blir spennende at du kanskje er mor rett over helgen. Heldiggris [:D]

ORIGINAL: munter

ORIGINAL: _cecilie_

signerer[:D][:)]'

Signerer denne[:D]

ORIGINAL: tipp

Ååå, så pennede da. Tenk om du har den lille i armene dine på fredag da, imorgen[:)] Så deilig

Signerer[:)]

Lykke til i morgen [:)]

ORIGINAL: MiaC

så spennende, er ikke lenge til du har nurket ditt [:)] Masse lykke til[:)]

Signerer![:)]

Tusen takk for det alle sammen[:D]
Er litt spent nå, håper liksom på at de setter det i gang i morra.. så jeg håper prøvene ikke ser så bra ut[8D]
Kommer innom her i morra jeg visst de ikke gjør noe.. hehe[:D]

Blir spennende å høre...
Når i morgen var det du skulle da?
Du har sladrevenn til å sladre for deg ja?

Oj, så spennede![:D] De driver å lurer på svangerskapsforgiftning på meg også, så jeg var på kontroll i dag og skal inn til lørdag allerede for å levere urin + ta blodtrykk. Har alle tegnene på det bortsett fra at urinen er negativ, takkogpris! Igangsettelse ble nevnt som en eventuell løsning på problemet og jeg vil nå mye heller det enn å ta keisersnitt, nei det blir en spennede tid framover.[:)]

Back
Topp