Heisann

fano

Gift med forumet
Leeenge siden sist.
Har hatt litt pause herfra siden det har skjedd så mye på privatfronten. Har skiftet mann, blitt sammen med min første kjæreste fra jeg var 14 år igjen, vi bare møttes en dag og alle følelsene bare dukket opp dobbelt så sterke igjen og ddet sa bare pang. Etter at jeg mistet guttene så overlevde ikke forholdet til pappaen, jeg var lei meg og bitter på meg selv og han trakk seg inn i seg selv og vi klaret ikke og komunisere, og sorgen ble for stor. Men vi klarer og være veldig gode venner på alle punkter. Så en ny livsituasjon har også ballet på seg llitt bagasje, han har 2 barn fra før og har litt krig med barnemor så det blir mye og hanskes med. Og midt oppi dette så tror jeg jaggu at jeg mistet. Foorrige fredag så begynte jeg og stormblø noen dager over mens, det kom ut en stor klump med noe og fikk så voldsomme smerrter som kom i kramper. Jeg har det aldri sånn under mens, og jeg fortsatta og stormblø noen dager og plutselig sa det stopp. Vra øm rundt brystvortene både noen dager før og etter og var så trøtt som en dupp. Huff.... Men alikevel greit og se at jeg faktisk kanskje kan bli gravid på egen hånd etterhvert, det var jo ikkek meg det var noe galt med så håpet er kanskje der....
Ting ble jo ikke som planlagt, emn kanskje det er en livsforandring jeg trenger, hvem vet....

Stooor klem fra frustrerte meg

Oi! Det var omveltninger, det! Men vi får håpe at det kommer mye godt ut av det [:)] Koselig å høre fra deg igjen, da [:)]

Så koselig å høre fra deg igjen[:D]

Så trist å høre det ikke fungerte med deg og gammelsambo, men så utrolig hyggelig å høre du har funnet lykken på ny[:D][:D][:D]

Håpe alt ordner seg til det beste med barna hans og det da, og masse lykke til videre[:D][:D][:D][:D]

Så koselig å høre fra deg igjen!

Oi, du har virkelig hatt mye på deg i det siste. Håper alt ordner seg til det beste for deg og dine!!

Hei. [:)]
Har tenkt på deg æ.
Godt å høre fra deg. [:D]

Synd med den gamle samboeren, men bra dåkker e gode venna.
Og kanskje, som du sir, at det e en ny livs-situasjon som trengs for deg. [;)]

Ønske virkelig at du skal få drømmen om egne (det må man jo si nu) barn en gang i fremtida. [:)]

Klem klem fra meg. [:D]

ORIGINAL: Pisces10

Oi! Det var omveltninger, det! Men vi får håpe at det kommer mye godt ut av det [:)] Koselig å høre fra deg igjen, da [:)]

Så koselig å høre fra deg igjen fano snuppa [:)][:)][:)]
Vet om flere som ikke har klart å holdt sammen etter at man har mistet noe så kjært <3
Godt å høre at du er forelsket og har det bra :) håper det ordner seg med barnemoren, og at dere plutselig blir gravid [:)]

Tvi tvi fano [:)][:)][:)]

ORIGINAL: Mialille

Hei. [:)]
Har tenkt på deg æ.
Godt å høre fra deg. [:D]

Synd med den gamle samboeren, men bra dåkker e gode venna.
Og kanskje, som du sir, at det e en ny livs-situasjon som trengs for deg. [;)]

Ønske virkelig at du skal få drømmen om egne (det må man jo si nu) barn en gang i fremtida. [:)]

Klem klem fra meg. [:D]

Hiv mæ på mialille sitt svar, for æ vet ikke helt ka æ skal si[8D]

Men godt å høre fra dæ! Og æ håpe ting orde sæ etterhvert.. :)

Tusen takk folkens [:D]
Var litt redd for at dere skulle "kjefte" litt på meg, men godt at dere ikke gjorde det da, hehe [:D]
Jeg kommer vel til og prøve og titte litt oftere innom, og jeg er jo på face også om noen vil si hei til meg [;)]

Har skjedd mye på din kant ja! Men noen ganger MÅ man røske opp i livet sitt, fjerne "dødt vev", la arrene gro og begynne på ny frisk. Det er tøft som fy i starten, og gjør både godt og vondt på samme tid, men så går det seg til og man klarer etterhvert å slappe av og oppdager at man har gjort riktig valg [:)]
Jeg håper alt ordner seg for dere, og at du får barna du ønsker deg.

ORIGINAL: t0mmelise

Så koselig å høre fra deg igjen fano snuppa [:)][:)][:)]
Vet om flere som ikke har klart å holdt sammen etter at man har mistet noe så kjært <3
Godt å høre at du er forelsket og har det bra :) håper det ordner seg med barnemoren, og at dere plutselig blir gravid [:)]

Tvi tvi fano [:)][:)][:)]

Signerer denne jeg. Har tenkt mye på deg og det var godt å høre at du har det bra [:)]

Heia! Så hyggelig at du stikker innom!

Leit at forholdet deres rakna, men samtidig hyggelig at du har funnet lykke på ny![;)]

Klem[:)]

Ingen som skal vifte med finger'n til deg. [:D] Det er umulig å planlegge 100% eller spå hva som vil skje i fremtiden. Det er livet det. Håper det går bra med deg, og at håpet og ønsket om en liten i magen snart blir virkelig. [:)]

Det var store forandringer ja, men godt dere fortsatt er venner, og at du i tillegg har funnet lykken på ny!! Gratulerer med det[:)]

Skal bli spennende å høre om det etterhvert blir noen flere småtasser på denne barnefaren[;)]

ORIGINAL: ••gizmo••

Så koselig å høre fra deg igjen[:D]

Så trist å høre det ikke fungerte med deg og gammelsambo, men så utrolig hyggelig å høre du har funnet lykken på ny[:D][:D][:D]

Håpe alt ordner seg til det beste med barna hans og det da, og masse lykke til videre[:D][:D][:D][:D]

[:D]

Jeg fikk fullt referat av t0mmelise og lille snegle i helgen! Hehe!! Og det var ganske så ordrett det de sa, he he!!

Vet du, det er ingen som kjefter på deg snuppa! Vi er bare glade på dine vegne for at du har det bra! :) Ikke det at du mistet igjen altså, off... Men at du har fått en flott ny tilværelse!
Og det er jo kjempebra at du og xen fremdeles har en god tone sammen. :)

Og seff sier jeg hei på tryneboka! :) "Liker" jo i hytt og gevær jeg i tillegg, he he he!!!

Back
Topp