Heisann!

Søster

Forelsket i forumet
Heia desember jenter!

Æ e vel ikkje akkurat den som har vært aller mest aktiv på forumet det siste året (sikkert ikkje alle som huske mæ heller), men e jo innom no og da for å se kordan det går me dåkker andre. Æ må si at æ syns det e gledelig å se at så mange fortsatt e her. Må jo få si gratulerer til dåkker som har fått barn igjen og til dåkker som vente. Kjempehyggelig å lese om nye flotte barn som kommer til verden[:)]

Her i nord e det ingen store endringe. Har mine 3 flotte gutta og minstemann har definitivt blitt stor gutt. Jobbe fortsatt som sykepleier, men håpe å begynne på videreutdanning om ikkje så alt for lenge.

En go klæm til dåkker fra Søster[;)]

----------------------------------------------------------

Hmmm.. Ser ikkje ut til at nån huske mæ.... Det va jo litt synd.

Hei!

Jeg husker deg hvertfall! [:D] Kjempekoselig å høre fra deg, du burde jo titte innom litt oftere!
Bra at dere har det fint da! Så får du ha lykke til med videreutdanning om du bestemmer deg for det! [:)]

Hei Søster! Jeg husker deg! [:)] Så kjekt å høre fra dere igjen, du må stikke innom oftere. [:)]

Masse lykke til med videre utdanningen. [:D]

(Det er fryktelig mange skildre her inne om dagen virker det som, MANGE som leser men lite svar [&o] Må ikke ta det personlig! )

jeg husker deg [:)]
kjekt at du titter innom! og at det går bra med dere! [:)]

som de sier over, er ikke lett å få så mye svar her om dagen... så ikke ta det personlig! [;)]

Heisann [:)]

Jeg husker deg! [:D] Kjekt at du stikker innom å hilser på! Det må du gjøre oftere vettu [;)]

Jeg husker deg! Men husker du meg? Hehe...

Er ikke så aktiv selv! Men arti å høre fra deg likevell ;)

Jeg husker deg[:)]
Så koselig å høre fra dere igjenn...
Bra at alt står bra til med dere[:)]

Hei :o)

Jeg husker deg også, jeg er bare så utrolig treg til å svare!
Hyggelig å høre fra deg igjen!

:o)

Se der! Kan se ut som æ må komme innom å skrive litt mer her så det blir litt liv å røre[;)]

Det e vældi flott å se at det fortsatt e nån igjen her sjøl om de nydelige ungan våres nærme sæ 2 år!
De aller fleste av oss må jo kræke sæ på jobb om dagan istede for å sitte på BV, så skjønne godt at dåkker e træg å svare..... hihi ... Neida, spøke no bare!

Hyggelig at nån huske mæ for æ huske faktisk ganske mange av dåkker[:)]

huska dæ :) koselig å "se" deg igjen [:)]

Jeg husker deg! koselig å høre fra deg [:D]

Back
Topp