heisann

lui

Glad i forumet
e ei stonn siden eg har skreve her inne merke eg...[8D] 

Har egentlig hatt det litt travelt i det sista. Passe på lillesøsterå mi på 4 år[:D] 
Mamma blei innlagt på sykehuset på lørdag pga vonde smerter i skulder,nakke,rygg.
Fant ud at hu hadde fått en ny prolaps i nakken,å blei operert på mandags kveld.
Va ganske krise,hadde hu ikkje blitt operert på mandag,så hadde hu blitt lam i høyre arm[&:]
ganske skummelt,så har hatt någen ganske tunge dager.. Spesielt når lillesøster mi e veldi mammadalt.
Har prøvd å fonne på endel ting for hu,så hu sleppe å tenka på mamma... Får så vondt i hjerta[:(]

Men operasjonen gjekk heldivis kjempe fint [:D] så imårå sga lillesøster hjem te mammen sin[:D]

Elles går det kjempe fint med nathaniel..han storkose seg me tante på besøk[:D] spiser godt å e kjempe aktiv. Springe rondt heile dagen[:D] e så fantastisk å se kor flinke å smarte di bler itte 1 års alderen...
Eg e så ufattelig taknemlig for alle eg har nær meg,familie lyse virkelig opp hverdagen[:D][:D]

Her e någen bilder av nathaniel å tante som danser i samen,såååååå gøy [:D]

En stor gutt som har plutselig fonne ut at det e kult å sidda oppi lekekassen sin [8D]

[img]http://img178.imageshack.us/img178/6441/sluttenavjunisthans091.jpg[/img]

Sånn ser hu ut [:D]

såå fin han er[:)][:)][:)]
Det er bra det gikk bra med mamma din[:D][:D] skummelt med sånne ting[&:]

Off, så tragisk!! Har sjøl ei mor som har hatt prolaps i ryggen 2 ganger, og det va ikkje mye om og gjer før hu og hadde blitt lame. Godt di blir tatt på alvor..
Knallfine bilder, Nathaniel e så herlige. [:D]

God bedring til mora di, godt at dere har det fint og koser dere iaf! Har mamma med alvarlig prolaps selv, som vegrer å operere seg [8|]

Usj... Menne du... Kanke du legge ut et bilde av Judith med ansiktet mot kamera?

koss i all verden vett du navne hennas????????????????????[:-][:-][:-][:-]
ORIGINAL: Aislin

Usj... Menne du... Kanke du legge ut et bilde av Judith med ansiktet mot kamera?

Du har nevnt det ved i hvert fall 2 anledninger...

ORIGINAL: Aislin

Du har nevnt det ved i hvert fall 2 anledninger...

Du er koko![8D]
Vil du ta HIS 1100 eksamene mine for meg?[8D]

¨Lui: Så dumt med mammaen din, men flott at de rakk det i tide. Du får prøvd deg som skikkelig 2 barnsmor nå da[:)] Nydelig barn begge to!

har lagt ud bilde,men ka d va du sko se på aisliin?

Skulle bare se om hun hadde samme trekka som deg og Nathaniel, så litt sånn ut fra sida, men ikke forfra [;)]

Back
Topp