Heisann!

Mamma.07/09/11.

Forelsket i forumet
Er det noen her som har erfaring med strimler? Er det mulighet for at de kan vise falsk positiv?
Tok en sånn test i dag, og den ble positiv med det samme. Så nå vet jeg ikke om jeg håper at resultatet kan være feil eller ikke.. Har 2 barn fra før og tanken på muligens en til på vei skremmer meg litt, siden minsta er 10 mnd.
I følge bv er jeg 4 +2 og termin den 26 april..

Det jeg har hørt er at når den viser positiv så er det liten sjans for at den viser feil..
Skjønner at det er skremmende når du har ei lita fra før og det ikke var planlagt.

Er du usikker så kjøp deg en digital test på apoteket[:)]

Den er nok positiv, ja...

Men det ordner seg! Du får se positivt på det. Klart det blir travelt med 3 små barn, men det er jo SÅÅÅ koselig også. Masse lykke til, og gratulerer med en liten i magen!

ORIGINAL: Rut1

Den er nok positiv, ja...

Men det ordner seg! Du får se positivt på det. Klart det blir travelt med 3 små barn, men det er jo SÅÅÅ koselig også. Masse lykke til, og gratulerer med en liten i magen!

Signerer denne jeg:)
Er faktisk mange her på april2011 som skal ha to tette, så hyggelg om du joiner oss[;)]

testene skal være veldig sikre,så den er nok positiv[;)]

det kommer til å gå så bra,litt travelt selvfølgelig, men det takler du fint[;)]

gratulerer så mye med spire[:D]

den er nok positiv. men du kan jo ta en cb test for å være sikker.. jeg venter mitt 3 barn. har tvilling gutter på snart 11 mnd. så her blir jeg ikke arbeidsledig en plass fremover..[;)]

Tusen takk folkens!
Har prata med sambo, han skulle se om han rakk apoteket når han var ferdig på jobb..
Har begynt å synke inn litt nå, så ser litt lysere på det..
Så joda, dette skal gå bra.. [:)]

Og gratulere til alle dere andre med spire i magen! [:)]

Pleier vel å stemme de testene[;)] Gratulerer med spiren[:)]

Så kjekt at det kommer ennå flere inn i april... Nærmer vel oss over 70 nå tror jeg...

Så bra! Gratulerer så mye!! Bra du ser litt lysere på det nå[:)]
Travelt blir det, men bevares så koselig!![:D]
Her har vi 3 barn og 2 hunder fra før! Så jo da, her blir det også full fres! hihi[:D]

Velkommen hit!![:D]

Gratulerer så mye [:D]

Back
Topp