Heisann

håperpånr2

Blir kjent med forumet
Må bare gratulerer alle som har fått en liten spire i magen sin [:)] Jeg er kommet hjem fra ferie no så har vært vekke en liten stund, så veldig kjekt å å se hvor mange som er kommet inn på dette forumet.
Jeg måtte ta en ny test i dag for å se om jeg virkelig var gravid. Klarer ikke helt å la det gå inn på meg enda. Vi er selvfølgelig veldig glade. Men rart at nå skal vi bli en familie på 4[:D] Så vedig spennende. Var gravid i dag og[8D]Så håper Spiren klorer seg fast og at vi får en liten en i april [:D]

hehe.. bra du er gravid i dag også.. og i morra osv [;)]

Hatt en fin ferie? :)

ORIGINAL: Zid

Hatt en fantastisk ferie [:)] Begynt du og?

Hehe, så bra håperpånr.2[;)][;)] Men det er kjempegøy å teste når man vet at resultatet er positivt[:D][:D]

Velkommen tilbake fra ferie, forresten. Og enig med deg, er kjekt å se at forumet vårt vokser

ORIGINAL: håperpånr2

ORIGINAL: Zid

Hatt en fantastisk ferie [:)] Begynt du og?

Det er bra.. jeg starter ferien min i HELGA [:D] [:D] Gleder meg masse..

Så flott da [:D]

Jeg har allerede testet med 8 tester og har 12 igjen, så her må det mye til for at det går opp [8D]

Velkommen hjem fra ferie! [:)][:)]

VenterPåNr2: Hehe, godt det ikke bare er jeg som er testoman! [:D][:D] I første svangerskap tok jeg 8 positive tester + tester hos legen [;)] Denne gangen har jeg utrolig nok bare testet 2 ganger!

Back
Topp