heisann!

trampe80

Gift med forumet
heisann folkens!
Kom hjem fra Praha i dag... En fantastisk by, men en anbefalig til de som har tenkt seg dit en gang, pass på å ha GODE sko...De brosteinsgatene er sinnsykt onde å gå på i lengden! Er helt mørbanket i beina, men siden dette var en studie tur da, så ble det nok ekstra mye trasking...
Var på det jødiske kvarteret, der hadde de en utstilling av barnetegninger fra konsentrasjonsleirene, det var sterk kost,
klumpen satt godt i magen da![:(]

ellers er jeg fem dager over IKM dagen, skal teste i morgen, litt spent på det da[:)]

Praha er jo kjempeflott by, uansett årstid. Fikk lyst til å dra selv!

Og så er jo lille moldvarpen derfra, tjihi

ja moldvarpen så vi mye til...
Masse advents kalendere med den på...men fikk desverre ikke rasket med meg en sånn kalender

Oi, lykke til med testinga!

Krysser alle fingrer å tær for testinga [:D][:D]

Har vært i praha selv på klassetur... skal si dissa konsentrasjonsleirene setter prikken over i-en altså!! [8|][8|]

oi d hørtes kos ut å være på ferie. (har aldri prøvd d)

Men masse lykke t på testinga (sende over litt babystøv)

Det var en fantastisk arkitektur der... Var jo det vi så på, siden jeg har tatt forming og kunst historie som fordypning i år...
Var på en del teater oxo, og dukke teater(marionette), absolutt verdt å få med seg...
Men er glad jeg er hjemme hos min kjære nå[:)], har gått på vrikket ankel i to dager, og er så hoven og fæl i hele kroppen, både ringer og sko er for små....

Nå er jeg fryktelig spent på hva testen sier i morgen, takk for alle lykke ønskningene...[:D]

Åh, misunnelig på den Praha-turen. Det er en av de fineste byene jeg har vært i. Fantastisk flott!! Har også sett de tegningene fra konsentrasjonsleirene som du snakket om, og var i en konsentrajonsleir utenfor Praha, utrolig sterkt.

Håper ankelen blir fort bra, og at du tester positivt i dag!

M

hmmm testet negativt i dag[:(] sjønner det ikke helt... Men det kan vøre at syklusen er litt ustabil etter SA i aug.
Hadde så fryktelig lyst til at den skulle vise to blå streker idag[:(]
Men siste uken har jeg vert sikker på at mensen skulle komme, men det har ikke skjedd noe enda!
Er vel bare å smøre seg med tolmodighet, haar jo hørt at så lenge det ikke er blod er det håp.

Back
Topp