Heisann tupper!

Tina pusen

Gift med forumet
DA Er jeg endelig tilbake å kan skrive litt selv :)

Har vært på utredning og vurdering på sunnaas sykehus, å der har dem en slik en dum pc, som ikke lot meg skrive innlegg osv osv.

Men har fått lest innlegg da :D

Håper alt er bra med dere og den Lille.

Klem til Alle sammen :D

Velkommen tilbake! :)

Velkommen tilbake :) Hvordan gikk det med deg da?. Her går det bra. Eneste er at jeg må dessverre sykmelde meg pga bekkenløsningen, og syns det er ganske kjett, men må bare, hvis jeg skal overleve svangerskapet:/ Gleder meg og til i morgen el tirsdag, for da får jeg doppleren min i posten, og får kanskje hørt hjerte til knerten. :)

Velkommen tilbake :) Hvordan gikk det med deg da?. Her går det bra. Eneste er at jeg må dessverre sykmelde meg pga bekkenløsningen, og syns det er ganske kjett, men må bare, hvis jeg skal overleve svangerskapet:/ Gleder meg og til i morgen el tirsdag, for da får jeg doppleren min i posten, og får kanskje hørt hjerte til knerten. :)

Det er synd da. Er hjemme fra før jeg Går på aap-
Morro med doppler, hadde med meg en angelsound på sunnaas, å der fant jeg hjertelyden en gang. Meener at det var den :P

Gikk greit egentlig, mye som kommer til å gå i orden sånn etter hvert, å det var deilig å få vite :)

Å så bra. Det ordner seg for snille jenter :) Er den jeg har bestit meg, så skal bli morro å prøve den. Bare jeg ikke får helt hetta, hvis jeg ikke finner den med en gang :P

Velkommen tilbake. :D

Back
Topp