Heisann sveisann!!

StorkNebb

Elsker forumet
Jeg føler for å gjøre mine besøk her inne for offisielle! Jeg har nemlig hengt her inne i et par uker!
Har hatt tre aborter siste året, så egentlig lovde jeg meg selv at jeg ikke skulle forholde meg til denne graviditeten før jeg hadde vært på ordinær ul - yeah right! som om det gikk..

Jeg er positiv inntil det motsatte er bevist, og håper jeg blir mamma igjen i slutten av mai! Har vel termin 29/30 eller noe! Har fra før en gutt født januar -10!

Liker å henge med dere jenter, håper ingen flere forlater oss!

Gratulerer med positiv test og velkommen hit!!!
Du har en tøff historie bak deg og jeg krysser fingrene for at dette er spira som sitter!!! DET ER DET!!! For det er nemlig ingen flere som skal forlate Mai-gjengen! Velkommenklem til deg! :)

Gratulerer så mye med graviditeten! Håper virkelig at du blir her inne leeeeenge! Jeg har og en gutt født i januar 2010 :) Men holdt til på februar 2010 da, siden jeg hadde termin da :)

Gratulerer med positiv test Gleder meg at flere kommer inne =)Alltid like hyggelig. 
Forstår tanke gangen din, skulle holde meg til etter ul vi også, men ja ikke så lett med så kjekke folk som er her inne <3

Så håper alle spirene vokser seg store å sterke frem til mnd 9 nå =D
Ingen ting som gleder meremoticon

Velkommen hos oss, som du kan se har jeg også 3 abort bak meg, men tro jeg har vært her siden uke 4 eller noe....
Får du ekstra hjelp eller medisiner nå?

StorkNebb skrev:
Jeg føler for å gjøre mine besøk her inne for offisielle! Jeg har nemlig hengt her inne i et par uker!
Har hatt tre aborter siste året, så egentlig lovde jeg meg selv at jeg ikke skulle forholde meg til denne graviditeten før jeg hadde vært på ordinær ul - yeah right! som om det gikk..

Jeg er positiv inntil det motsatte er bevist, og håper jeg blir mamma igjen i slutten av mai! Har vel termin 29/30 eller noe! Har fra før en gutt født januar -10!

Liker å henge med dere jenter, håper ingen flere forlater oss!

Gratulerer og lykke til vi krysser fingrene for at alt går bar :)

Vi har vært til utredning for habituell abort, fant ingenting galt. Om de hadde gjort det, hadde det ikke hjulpet, for vi ble gravide før utredningen var ferdig.. Uups.. Legen mente det var unødvendig.. Hehe =)
Vi får bare satse på at vi har hatt maksimalt uflaks med disse svangerskapene og at det går fint nå! Vi har jo fått det til en gang!

Enn du da, once more, hva er din status? Vært til utredning eller?

Gratulerer og velkommen hit.
håper denne spiren klamrer seg fast!
Vi vil ikke miste flere maisnupper.

StorkNebb skrev:
Vi har vært til utredning for habituell abort, fant ingenting galt. Om de hadde gjort det, hadde det ikke hjulpet, for vi ble gravide før utredningen var ferdig.. Uups.. Legen mente det var unødvendig.. Hehe =)
Vi får bare satse på at vi har hatt maksimalt uflaks med disse svangerskapene og at det går fint nå! Vi har jo fått det til en gang!

Jeg står på ventelisten i Elverum til utredning, men ikke hørt noe enda.
Men legen min tok tak og testet blodet mitt på sikkert 20 ting, men er helt sunt jeg!
Ellers snakket hun med en gynvenn, og jeg går nå på Crinone og ekstra magnesium.
Ingen bevis at det hjelper, men jeg prøver alt!
Har også takket nei til en ny jobb, så jobber en dag og syr i tilegg, tar det med ro, kanskje hjelper det.

Jeg har mistet 2 av de 3 ganger etter en positiv hjerte på UL hvor alt så bra ut, hadde du det og?
Det er kanskje vanskeligst med hele, at det begynte så bra, alt så bra ut, men hjertet stanset bare......
Som du forstår lever jeg fra dag til dag, og håper jeg kan slappe litt mer av etter uke 10 eller noe. 2. UL på torsdag!

Velkommen inn,eller kanskje heller si velkommen som synelig :)

Vi får håpe og krysse alt vi har for at din og alle de andre små spirene våre vokser og klarer seg :)

Lykke til med graviditeten :D

Gratulerer så mye og lykke til med svangerskapet! :-)

once more skrev:

StorkNebb skrev:

Men legen min tok tak og testet blodet mitt på sikkert 20 ting, men er helt sunt jeg!
Ellers snakket hun med en gynvenn, og jeg går nå på Crinone og ekstra magnesium.
Har også takket nei til en ny jobb, så jobber en dag og syr i tilegg, tar det med ro, kanskje hjelper det.

Jeg har mistet 2 av de 3 ganger etter en positiv hjerte på UL hvor alt så bra ut, hadde du det og?
Det er kanskje vanskeligst med hele, at det begynte så bra, alt så bra ut, men hjertet stanset bare......
Som du forstår lever jeg fra dag til dag, og håper jeg kan slappe litt mer av etter uke 10 eller noe. 2. UL på torsdag!

Så bra du får ekstra oppfølging da!

Her er det bare å vente å se.. Vi skal på ul i morgen da, er 7 uker. Jeg vet jo, at uansett om alt er bra da, kommer det ikke til å bety noenting for meg.. Jeg mistet nå sist i juli og var da i uke 10/11. Når jeg var på ul hadde lille sluttet å leve bare en dag eller to før, det var veldig rart.. Så hjertet hadde bare slutte å slå..
Når man nærmer seg uke 12 tror man jo at alt er bra, men nå tar jeg ingenting for gitt..

Tusen takk, alle sammen, for lykkeønskninger

StorkNebb skrev:

once more skrev:

StorkNebb skrev:

Så bra du får ekstra oppfølging da!

Her er det bare å vente å se.. Vi skal på ul i morgen da, er 7 uker. Jeg vet jo, at uansett om alt er bra da, kommer det ikke til å bety noenting for meg.. Jeg mistet nå sist i juli og var da i uke 10/11. Når jeg var på ul hadde lille sluttet å leve bare en dag eller to før, det var veldig rart.. Så hjertet hadde bare slutte å slå..
Når man nærmer seg uke 12 tror man jo at alt er bra, men nå tar jeg ingenting for gitt..

Samme her, jeg var glad at hjertet banket 6+2, og skal være like glad hvis den gjør det torsdag, men føler ikke at jeg hører hjemme i gruppa som hører at det er lite sannsynlig å miste etter et bankende hjerte.......
Jeg mistet også ganske sent 2 ganger, det var noe helt annet enn å miste i uke 4.....
Men det MÅ bare være vår tur nå! Så krysser jeg for oss begge. Lykke til på UL!

velkommen til maigjengen :) krysser fingrene for at spira holder seg på plass i 40 uker denne gangen :)

Velkommen hit :D krysser fingene for at du blir her sammen med oss til mai, og lengre :D Ingen flere skal forlate oss nå :D

Back
Topp