Heisann September14! :)

RenateWild

Elsker forumet
Jeg heter Renate (bombe!!) og bærer på det som foreløpig ser ut til å være en september baby. :) (Har hatt ul.)
Jeg er en "senior"mamma, dvs jeg er 36 år. ;)
Mannen min og jeg venter nå vårt 2. barn. Førstemann er ei frøken på 4 1/2 år. Begge to er planlagte, men nummer to har latt vente på seg.
Vi holder til i Vestfold. :)

Velkommen inn til oss og gratulerer med en etterlengtet baby i magen!!! :-)
Jeg har også en 4-åring fra før som gleder seg veeeeeeeeldig til å bli storebror....

Jeg heter Renate (bombe!!) og bærer på det som foreløpig ser ut til å være en september baby. :) (Har hatt ul.)
Jeg er en "senior"mamma, dvs jeg er 36 år. ;)
Mannen min og jeg venter nå vårt 2. barn. Førstemann er ei frøken på 4 1/2 år. Begge to er planlagte, men nummer to har latt vente på seg.
Vi holder til i Vestfold. :)

Velkommen i "senior"mamma gjengen ;) Jeg blir 36 i april og vi har en gutt på 10mnd.fra før :) Er begge fra vestfold, men bor foreløpig i Bærum :)

Sent from my GT-I9000 using BV Forum mobile app

Gratulerer så masse med en skatt i magen og velkommen til oss :-)

Gratulerer så masse!! Og velkommen hit :)

Velkommen hit og gratulerer! 36 er da ingen alder, husker at det var jeg en gang også... :-)

Gratulerer og velkommen! :) 36 år er jo ingen alder det da.. ;)
Jeg blir 33 dette året, og venter nr.3. Har en gutt på snart 7 og en på 4 år. :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Velkommen hit :) Jeg er 32 og venter nr 1

Takk takk!

Det har vært litt av en "bumpy ride" hittil i svangerskapet, derfor kom jeg ikke hit før nå. o_O Men det har gått bra så er det jo bare å kjøre på! ;)

Når det er sagt vil jeg gjerne si at jeg ikke har noe problem med å være en senior mamma! ;)
Trives med alderen min for å si det sånn. :p

Gratulerer og velkommen :) Vestfold her også, men er ikke senior på mange år ennå :p

Gratulerer og velkomen hit =)

Back
Topp