Heisann...ny her.

*ZimileMamma*

Gift med forumet
Hei.

Er ny på prøver forumet, henger som regel inne på September 08.

Har ei lita jente på snart 6 mnd som er resultat av ICSI [:)] Og nå har vi kommet til det at vi vil prøve på flere. Min mann blir 36 år og jeg synes det er greit å få de ungene vi har lyst på innen han blir for gammel[8D]

Kontaktet Porgrunn i går, og fikk i dag mail om at vi skulle bare ringe så fort vi ville igang med nytt forsøk! [:D] Vi skal derfor igang igjen i august/september! [:)] Gleder meg som bare det! tripper rundt på en rosa sky! [8D][:D]

Nå er det så "lenge" siden vi var igjennom alt det der, og alle mine linker o.l er borte, så jeg lurte på om noen her inne kunne fortelle meg litt om kostnadene og hendelsesforløpet?! Evt har noen fine linker? Er utrolgi hvor fort man glemmer ting altså! [:-]

Velkommen,og lykke til med nr 2 snart[;)]
Vi skal også etterhvert i gang igjen i porsgrunn[;)]

Hei hei og velkommen [:)]

Vi har også en ICSI prinsesse, født Mars 08 og vi har også bestemt oss for å sette igang med ny runde så fort vi kan.
Har allerede sendt inn brev og fått bekreftelse av Riksen på at søknaden er mottat, så nå venter vi bare på å få svar på oppstart [:)]
Regner med det blir Mai-Juni [:)]

Vi har ingen egg på frys så vi må i gang med hormoner denne gangen også.

Heisann, og velkommen inn hit.
Masse lykke til med nr. 2 [:)][:)][:)]

Velkommen inn hit, og koslig å lese at du har et ICSI barn fra før.
Du for ha lykke til[:)]

Har hørt at det er oppusing i Porsgrunn, stemmer det..tror det blir litt forsinkelser for noen da nå?

Hei og velkommen hit! Lykke til med nr 2. Hører til i Porsgrunn jeg også, forløpig andre forsøk med AIH på gang nå, så får vi se hvordan det går.

Twinanne: Ja, de skal oppgradere ventilasjonen eller noe på lab'en, så de er stengt store deler av mars og så påska.

hei hei alle sammen [:D]

Blir spennende å se hvordan alt går nå ja. Blir uansett ikke noe forsøk før august/september, siden vi bør vent etil snuppa er 1 år! Men 6 mnd går utrolig fort!
Vi fikk ut 12 egg sist gang, men bare 2 ble befruktet og begge ble satt inn. Så vi må igjennom hele runden på ny. går ut fra at jeg skal bruke synarela denne gangen også.
Så gøy å se at det er flere porgrunns jenter her! [:D]

Masse lykke til, til alle som driver med forsøk her!

Må prøve å lese litt i topptråden her da! [;)]

Back
Topp