Heisann, Ny her..

MissManga2014

Glad i forumet
Men lurer på om noen kan forklare meg hvordan dere får lagt ut bilder uten at de blir miniatyr bilder liksom?[8|]
Hehe... ikke skjønt så mye av dette, men mange av dere har så fiine "innlegg" med masse bilder og slikt[:D]
Bare om noen orker =)

Jeg vet det er et sted du kan lese om hvordan du gjør det, men husker ikke hvor [8D]

Jeg laster opp bildene mine på photobucket.com og bruker den linken som heter Direct link for å lime inn bildene mine. Når du lager et innlegg her trykker du på den gule boksen med bilde av fjell på, holder du pila på den heter den Add image [:)] lim inn linken din der etter du fjerner det som står der og vips dukker bildet opp [:D] du kan gjenta det helt til alle bildene du vil ha er lagt inn i tråden din[:)]

Hei[;)] Du kan lese om det på julijentenes viktigste tråder over her tror jeg.
Men jeg bruker imageshack.us

trykk på image resize og velg 320x240.
Så trykker du på den lange boksen hvor det står upload. Da kan du velge bilder fra dataen din.
Etter det velger du den store blå boksen "upload now".

Etter litt tid kommer det opp linker. Kopier den det står direct link på.
Gå til innlegget der du skal ha bildet og trykk på den gule boksen med fjell og sol (hvis du har en gul boks?) Lim den inn og bildet kommer. [:)]

Bare koselig[;)] Et tips:
Det er et forum som heter generelt også, og der er det mye liv hele tiden. Det er det samme som skravlesiden på barnimagen.com om du kjenner til det? Bare mye mer liv på generelt. [;)]

Takk skal dere ha[:)] Bare å komme med flere tips om dere kommer på noe :)
Finner jeg vel ut mere etter jeg har prøvd meg litt fram og slikt :)

Velkommen velkommen [:)]

Velkommen hit til julijentene [:D]

ORIGINAL: pineapple

Velkommen hit til julijentene [:D]

Back
Topp