Heisann, lenge siden sist.

Nameless

Glad i forumet
Først ElinR: Leste at du nå skal bli ruger, superspennende[:)]
Håper og krysser fingrene for dere[;)]

Jeg har ikke vært her inne på maaaaange månder nå, vi har drevet med utredning for prøverør, og alt som hører med, nå venter vi bare på brev fra st. olavs. gleder meg til å begynne nå, er sliten av å vente.

Har tatt fagbrevet i barn og ungdomsarbeider faget, så nå kan jeg hoppe på spessped [:)] gleder meg masse[:)]

Ellers da jenter er dere klare til jul?

Tusen takk til alle som oppfordret oss til å dra til legen i Februar, det ga meg det extra motet jeg trengte, og nå er vi godt igang for prøverør.
TUSEN TAKK[:)]

heihei!!

håper dere snart får det etterlengtede brevet fra st.olavs...

blir spennende å følge deg[;)]

Hei og hopp..

Gratulerer sååå mye med fagbrevet
Også håper jeg at dere snart får dette ventende brevet i postkassen snart... hadde vært årets beste julegave.

Ellers skal jeg feire jul og nyttår i Thailand hvor min bryllups reise tar veien...
Nåe jeg gleder meg helt dyrisk til....
Reiser om en mnd til weeeee

Heisann[:)]Håper brevet fra St.Olavs kommer snart[:D]Er det lenge siden dere sendte det inn?
Jeg holder også til på St.Olavs,syns de er kjempe flinke[:)]
Stor klem

Nå har det jammen gått en stund igjen, phu, tiden går fort dere, første søndag i advent, en deilig følelse:)
tusen takk alle sammen:)
vi har nå fått det etterlengtede brevet, skal inn den 27 januar å bli ruger
så nå må tiden gå fort dere[;)]
vi er heldigvis i den gode posisjonen at jeg slipper å bruke spray, bor så langt unna at vi slipper noen form for samtale før vi kommer igang, og får starte rett på sprøytene, for meg er det et gått tegn, er jo ikke sikkert at vi lykkes, men det tenker vi ikke på[:)]
her har det vært skikkelig kaldt nå, 26 blå, og det blir sagt at enda kaldere skal det bli, brrrrrr.

Back
Topp