Heia
Huff eg kjenn eg har litt dårlig samvittighet førr at eg ikje ha vøre her inne på ei stund....men ha rett å slætt ikje hatt tid tell det :/
Her e ei lita oppdatering
Fie e no vørte heile med 1 år
Og ho stooortrives i barnehagen, og vi storkos oss bære oss 2
Eg trives som aleina mor, eg har jo verdens beste, snilleste datter <3
Fie ha no og lært seg å gå
går ikje så stødig endå, men det kjæm seg 
Eg bruk å hei på ho, men då bi ho i 100, og sætt seg seff ned
Ho e vørte meir bestemt
veit ke ho vill
Og ho e en skøyer, som ælsk at folk lek med ho, spesielt lek at man ska "ta" ho <3 eg å ho bruk å lek gjemsel
veldig arti, ho bi næstn litt skræmt når eg kjæm hoppan fram å ska ta ho, ho flir næstn så ho skrik
hahaha.
Ho spis godt, og spis alt ho får servert
så det e i heilomvenning fra korsjn ho va når ho va mindre 
Her går det mysje i fisk, fiske-kake (fiskeburger bruk eg, sian den e så mysje fesk i) og pølsa, pasta (helst makaroni) fiskeboller, fiskefilet
Men ho ha begynnt å styr litt på natta :/ så eg må nokk snart forskyv vannflaska ho får på natta tell litt seinar :/ gru meg alerede... men det går sekkert godt
Eg ha kjøpt "ny" bil
en søt (litt stygg) litn renault megan 05 mod, 1.4 liter, bruk lite drivstoff
og e på toppen på euroencap kolisjons testn, og det sett eg høgt, når eg har fie med i biln 
Skolegangen går opp å ned, eine dagen ser eg mørkt på det, ainner daga ser eg lyst på det
Uten om det så e eg DRIT lei a matn vi spis
bi mysje av det samme :/
eg bruk ikje saus, bi så mysje gris, sian fie endå ikje helt ha fått taket på bruk av gaffel eller skjei
hold den ei den eine handa, og plokk mat med den andre
hahaha.
bi stort sett fesk, f.eks fesk-kaka og kokte grønnsaker (gullerot, brokkoli og blomkål) og av og tell potet tell, eller pasta atme pølsa...
Eg e avhengi av at maten e rask å lag, og eg vill ikje gje ho ferdigmat produkta....vill ho ska ha reine produkta...
Har dåkk nå goe tips tell ei som e sååå leeiii av det samme heile tia
Huff eg kjenn eg har litt dårlig samvittighet førr at eg ikje ha vøre her inne på ei stund....men ha rett å slætt ikje hatt tid tell det :/
Her e ei lita oppdatering
Fie e no vørte heile med 1 år
Og ho stooortrives i barnehagen, og vi storkos oss bære oss 2
Eg trives som aleina mor, eg har jo verdens beste, snilleste datter <3
Fie ha no og lært seg å gå
Eg bruk å hei på ho, men då bi ho i 100, og sætt seg seff ned
Ho e vørte meir bestemt
Ho spis godt, og spis alt ho får servert
Her går det mysje i fisk, fiske-kake (fiskeburger bruk eg, sian den e så mysje fesk i) og pølsa, pasta (helst makaroni) fiskeboller, fiskefilet
Men ho ha begynnt å styr litt på natta :/ så eg må nokk snart forskyv vannflaska ho får på natta tell litt seinar :/ gru meg alerede... men det går sekkert godt
Eg ha kjøpt "ny" bil
Skolegangen går opp å ned, eine dagen ser eg mørkt på det, ainner daga ser eg lyst på det
Uten om det så e eg DRIT lei a matn vi spis
bi mysje av det samme :/
eg bruk ikje saus, bi så mysje gris, sian fie endå ikje helt ha fått taket på bruk av gaffel eller skjei
bi stort sett fesk, f.eks fesk-kaka og kokte grønnsaker (gullerot, brokkoli og blomkål) og av og tell potet tell, eller pasta atme pølsa...
Eg e avhengi av at maten e rask å lag, og eg vill ikje gje ho ferdigmat produkta....vill ho ska ha reine produkta...
Har dåkk nå goe tips tell ei som e sååå leeiii av det samme heile tia