Heisann jenterrrr :)

Vigdis88

Elsker forumet
September 2012
Heia:)

Huff eg kjenn eg har litt dårlig samvittighet førr at eg ikje ha vøre her inne på ei stund....men ha rett å slætt ikje hatt tid tell det :/

Her e ei lita oppdatering ;)

Fie e no vørte heile med 1 år :D

Og ho stooortrives i barnehagen, og vi storkos oss bære oss 2 :)
Eg trives som aleina mor, eg har jo verdens beste, snilleste datter <3

Fie ha no og lært seg å gå :) går ikje så stødig endå, men det kjæm seg :)

Eg bruk å hei på ho, men då bi ho i 100, og sætt seg seff ned :P

Ho e vørte meir bestemt :P veit ke ho vill :) Og ho e en skøyer, som ælsk at folk lek med ho, spesielt lek at man ska "ta" ho <3 eg å ho bruk å lek gjemsel :) veldig arti, ho bi næstn litt skræmt når eg kjæm hoppan fram å ska ta ho, ho flir næstn så ho skrik :P hahaha.

Ho spis godt, og spis alt ho får servert :D så det e i heilomvenning fra korsjn ho va når ho va mindre :)
Her går det mysje i fisk, fiske-kake (fiskeburger bruk eg, sian den e så mysje fesk i) og pølsa, pasta (helst makaroni) fiskeboller, fiskefilet :)

Men ho ha begynnt å styr litt på natta :/ så eg må nokk snart forskyv vannflaska ho får på natta tell litt seinar :/ gru meg alerede... men det går sekkert godt :)

Eg ha kjøpt "ny" bil :) en søt (litt stygg) litn renault megan 05 mod, 1.4 liter, bruk lite drivstoff :) og e på toppen på euroencap kolisjons testn, og det sett eg høgt, når eg har fie med i biln :)

Skolegangen går opp å ned, eine dagen ser eg mørkt på det, ainner daga ser eg lyst på det :P

Uten om det så e eg DRIT lei a matn vi spis :P

bi mysje av det samme :/

eg bruk ikje saus, bi så mysje gris, sian fie endå ikje helt ha fått taket på bruk av gaffel eller skjei :P hold den ei den eine handa, og plokk mat med den andre :P hahaha.

bi stort sett fesk, f.eks fesk-kaka og kokte grønnsaker (gullerot, brokkoli og blomkål) og av og tell potet tell, eller pasta atme pølsa...

Eg e avhengi av at maten e rask å lag, og eg vill ikje gje ho ferdigmat produkta....vill ho ska ha reine produkta...

Har dåkk nå goe tips tell ei som e sååå leeiii av det samme heile tia :P

Hiv med et par bilda åg :)

bdb9.jpg

Fiekooos <3

ye3q.jpg

Førskjellige måta å søv på :P

kcsn.jpg

Nye favoritt leken, lokk opp åg att døre :P steng seg sjøl stadig inne på romman i leiligheta :P

7n67.jpg

Ho smil stort sett heile tia <3

2v8b.jpg

Arti å leg i prinsesse-slotte :)

hpsg.jpg

Gå litt må man åg jær av og tell :)

73ai.jpg

Les litt åg smått :)

v4zg.jpg

"Hei mamma, ke du har der?"

09yt.JPG

mmmm...middag e godt :)

irn6.jpg

Færl å putt munn full :P

Så flott hun er! :D
Og det bildet av dere to var veldig koselig =)
Hyggelig å høre fra deg igjen!! Bra du trives med tilværelsen deres :D

Hei på deg:D
Koselig å se så mange fine bilder:)
Også så flink jente du har som går litt:D det er så gøy når de lærer seg nye ting:)

Maten her kan bli noe av det samme også.. men prøver å veksle mellom kokte grønnsaker, stekte grønnsaker, pasta og ris + kylling, svin, storfe og kansje noe med fisk, iløpet av uken:) men jeg bruker forskjellige sauser eller smeltet smør da, for moser maten til Liana enda, hvertfall litt;)

★Sender fra pipe-gjøken★

Fie lik å plokk matn e fengran, så most mat bi nokk litt mysje gris trur eg :P håp at ho kan lær seg å bruk bestikk snart :P men men, hend seg at når vi ha r dårlig tid, så får ho et nestle middagsglass i stede :P og så spis eg brødskiva eller nå sånt, men stort sett kvar dag så e det skikkele middag :) Men man bi jo såååå mat lei :P

Fie lik å plokk matn e fengran, så most mat bi nokk litt mysje gris trur eg :P håp at ho kan lær seg å bruk bestikk snart :P men men, hend seg at når vi ha r dårlig tid, så får ho et nestle middagsglass i stede :P og så spis eg brødskiva eller nå sånt, men stort sett kvar dag så e det skikkele middag :) Men man bi jo såååå mat lei :P

Hehe ja da blir det mye gris :P mater Liana fortsatt når hun spiser grøt eller middag, men hun også elsker å plukke selv om det er mat som kan fingerspises :P blir middagsglass her også iblant ;)

★Sender fra pipe-gjøken★

Hehe ja da blir det mye gris :P mater Liana fortsatt når hun spiser grøt eller middag, men hun også elsker å plukke selv om det er mat som kan fingerspises :P blir middagsglass her også iblant ;)

★Sender fra pipe-gjøken★
Hehe, Hermine er så selvstendig (sta) at hun spiser både mosamat og grøt selv med skje :p blir litt gris, men hjelper henne med en annen skje og da spiser hun til den store gullmedalje :)

Hehe, Hermine er så selvstendig (sta) at hun spiser både mosamat og grøt selv med skje :p blir litt gris, men hjelper henne med en annen skje og da spiser hun til den store gullmedalje :)

Hun er jo kjempe flink da:D er jo bare til å hoppe ut i det, for dem må jo lære det uansett;) prøvde igjen idag å la Liana spise med skje sjøl, og gikk myyye bedre enn sist gang jeg prøvde.. hvertfall helt til hun ble sur for et eller annet og kasta skjea :P

★Sender fra pipe-gjøken★

Hun er jo kjempe flink da:D er jo bare til å hoppe ut i det, for dem må jo lære det uansett;) prøvde igjen idag å la Liana spise med skje sjøl, og gikk myyye bedre enn sist gang jeg prøvde.. hvertfall helt til hun ble sur for et eller annet og kasta skjea :p

★Sender fra pipe-gjøken★
ja, det er like irriterende hver gang, skjedde under frokosten idag...grøt everywere :eek: :P

ja, det er like irriterende hver gang, skjedde under frokosten idag...grøt everywere :eek: :P

Haha skjer jo så uforventa å da..plutselig hagler det skje og mat:P og Liana takler ikke å høre ordet "nei", klikker totalt:eek::p

★Sender fra pipe-gjøken★

Haha skjer jo så uforventa å da..plutselig hagler det skje og mat:p og Liana takler ikke å høre ordet "nei", klikker totalt:eek::p

★Sender fra pipe-gjøken★
Hermine velger bare galant å overhøre når jeg sier nei eller skjenner på henne o_O :P

Så herlige bilder av snuppa di, gratulerer med vel overstått 1 årsdag:-)

Hermine velger bare galant å overhøre når jeg sier nei eller skjenner på henne o_O :P

Haha ja vet ikke hva som er best jeg? En som overser ett nei, eller en som setter seg ned og hylgriner som om man har mishandla ungen? :P begge deler er hvertfall frustrerende o_O hehe

★Sender fra pipe-gjøken★

Back
Topp