Heisann jenter!

Almyrida81

Forumet er livet
VIP
Hei og hallo alle sammen!
Føler det er en EVIGHET siden jeg har vert her nå.. [:D]
Vi har det travelt om dagene.. Jeg har jo fått meg FAST jobb(!!!) 100 % stilling som sykepleier, og er kjeeempeglad for det!! Ikke fått barnehageplass da, men min kjære er jo hjemme og er med Sindre om dagene (han er landtidssykemeldt).
Om dagen er Sindre syk da! Med feber og sånn som jeg leste det var en del av de andre barna som har hatt.. [:)] Muligens 4.barnesykdommen, men vi har ikke vert hos lege..
Ellers så går han litt, og slipper seg neeesten.. Han sier "hei" "mamma" "Pappa" og sånne ting.. Kjempestas!!

Ellers så skal vi snart til Svalbard å pakke, for vi flytter til vestlandet vi! SKal kjøpe oss hus/leilighet her, og etablere oss på nytt vi.. [:D] Gleder meg!!

Ellers så vil jeg si til min hemmelige venn at ettårsgaven kommer straks! Hehe.. Må bare finne på noe lurt å kjøpe.. [:D] (Har noen dager igjen til bursdagen enda..)

Gleder meg til å få nett igjen, så jeg kan henge litt med dere av og til.. Lite tid til det da, men NÅR jeg har tid iallefall.. [:)]

Håper dere og alle deres har det finfint!!

Gratulerer masse masse med overstått til de som er blitt ett år, og gratulerer på forhånd til de som snart blir ett år.. [:D] Store babyene våre!

Og gratulerer til de som er gravide!! Vil gjerne bli gravid sjøl, men må vel nesten etablere meg litt i jobben først.. [;)][:D]

Ha det bra alle sammen!!!

Masse hilsen meg!!!

Hei og hopp[:D] Så kjekt å få livstegn fra deg! Og takk for bursdagshilsen på vegne av Amalie som allerede har runda året[:D] Hun krabber i full raserfart og viser tydelige tegn på at hun vil opp og stå. Høres ut som om dere har det travelt for tia. Ønsker dere lykke til med pakking og flytting - grattis med ny jobb - og god bedring, Sindre[:)] God klem

Såååååå koselig å høre fra deg igjen [:D]
Grattis med full jobb, og lykke til med flyttinga. Er en smule misunnelig ja....på begge deler [;)]
Skal bli kos når du kommer inn og henger litt med oss igjen [:D]

heisann du[:)]
ja d va lenge siden gitt[8D]sååå kjekkt at du har fått fast jobb da[;)]lykke te md hus/leilighet jakten[;)]
håpe du titter snart innom igjen[:)]

ps. ka ti ska me møtast??har snakt om d lenge nå[8D]

Det var jammen lenge siden, så godt å se deg igjen!!

Gratulerer så mye med jobb og flytteplaner - så spennende. Har dere funnet hus/leilighet eller? Godt å høre at du gleder deg til flyttingen også, for jeg vet at du slet litt med tanken på å forlate Svalbard - dere får heller satse på ferier der kanskje?

Skal i alle fall bli hyggelig å se deg her litt mer.

Her hos oss går alt bra - Johanna går i barnehagen og stortrives der - klapper og roper hei når barnehagetantene møter henne om morgenen. Jeg er tilbake i studier, og begynner en 14 uker lang praksis på mandag, noe som blir kjempespennende. G er i ferd med å skifte jobb (han begynner ikke før 1. oktober, men har begynt å bli med på litt møter og sånt der for å komme litt inn i det), og det betyr at han får lengre tid hjemme med oss hver dag (han pendler med ferge i dag, så han drar halv åtte og er hjemme halv seks... i nye jobben kan han dra kvart på åtte og være hjemme kvart over fire... det utgjør noen timer i Johannas hverdag det, for da rekker hun å leke litt mer med pappaæn sin før det er kveldsstell og natten. Hun har forresten blitt veldig flink å spise selv, hun reiser seg fint og har begynt å slippe seg litt, men går ikke ennå. Mamma og pappa er på plass, og puh og bah (pus og ball) - ser hva som er viktigst i livet!! [:D]

hei hei.. så koselig å se meld fra deg her.. tenkte opå deg her forleden..!! godt å høre at alt går bra med dere.. og moro med oppdateringer om sindre.[:D]

kos dere masse masse videre..

stor klem fra malin og rita[:D]

UTROLIG kos å høre fra deg igjen, leeeeengse siden sist!!!
FLOTT at du har fått deg jobbi 100% stilling.
Håper Sindre blir FRISK snart da [:D]
Så MORO at dere skal flytte da, spennende!

Heisann!!!! [:D][:D][:D]
Gratulerer med fast jobb!! Det var en god nyhet! Krysser fingrene for at dere får barnehageplass til Sindre også! [;)] 

Jeg er begynt på jobb og Solveig går i barnehage! Vi stortrives begge to! Hun går i den barnehagen som jeg jobber i! Vi er på forskjellig avdeling, vegg i vegg! [:D] 

Blir spennende å følge med på hus/leilighetkjøpt hos dere! Lykke til!

Så koselig å høre fra deg! Topp at du har fått fast jobb. og spennende med flytting og ny etablering!

Gleder meg til å høre mer om hvor dere havner!

Klem,M

Back
Topp