Heisann Jenter!

*SørlandsPerle*

Elsker forumet
Har vært hjemme hos mamma & pappa,og der er ikke nettet så veldig kjapt kan man si..... Så sliter litt med å svare på tråder o.l... Men nå er jeg hos svigers i Sandefjord,og nettet funker som fjell!! Så skal prøve å være litt mer aktiv denne uka[;)][;)][;)]

Og gratulerer så masse til alle babyene som har blitt 4 mnd store,og til alle de små som har blitt døpt!
Selma mi blei jo døpt den 17/6,og det hele var helt fantastisk!!! Skal etterhvert få lagt inn litt bilder.....
Men akkurat nå nyter jeg FERIEN!!!!

Håper dere alle ha en kjempe fin sommer!!!!!

Klemmer fra Søtnosa og Selma

Hei søtnosa!

Kjekt å høre at dere koser dere med ferie og at dåpen var en flott dag. Treigt internett er irriterende, så det er godt at du kan være litt mer aktiv nå som du er hos svigerforeldrene dine [;)].

Solveig ble 4 måneder sist uke hun, og har så smått fått litt grøt (velling) siden jeg ble sprø av at hun plutselig skulle ammes annenhver time på natta. Det ser ut som det kanskje hjelper, håper inderlig det i hvertfall. Ellers var vi bortreist sist uke, fyllte opp bil og skiboks med vogn, ammepute, leketeppe, stellematte, reiseseng - ja, det meste [:D]. Vi hadde leid en hytte utenfor Haugesund og vi hadde en herlig og avslappende uke, tross regn. Bestefaren til Solveig var også med, og han var kjempeflink til å passe Solveig slik at jeg og mannen min fikk sovet litt.

Nå må jeg ordne litt i heimen, får besøk av Neener og go' gutten Trym om en times tid!

Klem Heather

Kos deg og ha en fin ferie[:D]

Hei!
Det høres flott ut at du blir litt mer aktiv denne uka. Savner deg når du ikke er her vettu! [:)] Så bra at dåpsdagen ble fin, og at dere koser dere på ferie. [:)]

Petter var på firemånederskontroll i dag, og alt er bare bra. Har imidlertid begynt å kreve en del mer mat på natta, så vi får se om jeg må begynne med velling etterhvert. Skal prøve å holde ut en ukes tid, i tilfelle det bare er en økeperiode. Hadde jo tenkt å vente i 6mnd, men trenger han mer mat enn det jeg kan gi, så sier det seg vel selv. [:)]

Klemmer!

ORIGINAL: skytte70

Kos deg og ha en fin ferie[:D]

[:)]

ORIGINAL: #bolla72#

Ha en fin ferie!!!!Og nå ser det jo ut som det kommer finvær til Sandfjord også.

Det håper jeg da virkelig,er alltid såååå uheldig med været jeg,regnet hver dag i kr.sand,og nå som jeg dro kom det oppholdsvær og litt sol.........

Ha en fin ferie!!!!Og nå ser det jo ut som det kommer finvær til Sandfjord også.

Kan jeg ta mer feil!!???

Hahahahahahahahahaha

Back
Topp