MorTil2Snart3
Andre møte med forumet
Jeg tenkte jeg skulle bare si hei til dere også, Jeg har termin 3 oktober. Men vet jeg får i september. Jeg har ei jente på 6år snart 7 og en gutt på kun 3mnd <3 Å no sitter jeg her med spire igjen. Å siden jeg har hatt to fødsla i fra en anna verden, får jeg med 100% keisersnitt, tok det med den første også, men va såååå sta på at jeg skulle føde vanlig no i november når gutten kom, å det angrer jeg på, holdt på å dø vekk både jeg og lisje gutten. Så no blir det keisersnitt..
Så her blir det en super hektig tid 11 mnd mellomrom på dem to minste. Valge har ikke vert like lett, å skal inn rømme at tanken på abort har vert lang og vond, men no har vi bestemt oss for at den lille spiren skal få komme ut når den er klar for å hilse på mamma,pappa,storesøster og storebror <3
Så her blir det en super hektig tid 11 mnd mellomrom på dem to minste. Valge har ikke vert like lett, å skal inn rømme at tanken på abort har vert lang og vond, men no har vi bestemt oss for at den lille spiren skal få komme ut når den er klar for å hilse på mamma,pappa,storesøster og storebror <3