Heisann jenter :)

[Hildemor]

Elsker forumet
Titter innom her igjen jeg[:)] 
Kjempelenge siden sist. Har bare vært på generell i det siste. Håper alt er bra med dere? Oppdater meg litt da[:)]

Heihei! [:)]

Koselig at du stikker innom igjen! [:)]

Oppdater deg ja... er ikke så mye som har skjedd her i allefall. Ungene har holdt seg friske en god stund nå, *bank i bordet*, og jeg sitter med is på ryggen min akkurat nå pga en hissig betennelse i korsryggen. Men dagene går da de, nå ser vi fremover mot vår! [:)]

ORIGINAL: Skrållan

Oppdater deg ja... er ikke så mye som har skjedd her i allefall. Ungene har holdt seg friske en god stund nå, *bank i bordet*, og jeg sitter med is på ryggen min akkurat nå pga en hissig betennelse i korsryggen. Men dagene går da de, nå ser vi fremover mot vår! [:)]

Har fulgt med litt på facebook og, så har jo fått med meg litt familieforøkelser og sånn.. og så flink du er å trene[:)] Kjedelig med betennelse da, håper du blir fort bra igjen[:)]

Ser og veldig frem mot vår nå.. eneste som er litt dumt er ungenes argumenter om kvelden "Eg kan jo ikkje legga mg nå, d e jo ikkje mørkt!!"[:D][:D] Aldri reagert på det før, men i år skulle det visst bli litt vanskelig med leggingen ja[:D]

ORIGINAL: [Hildemor]

ORIGINAL: Skrållan

Har fulgt med litt på facebook og, så har jo fått med meg litt familieforøkelser og sånn.. og så flink du er å trene[:)] Kjedelig med betennelse da, håper du blir fort bra igjen[:)]

Ser og veldig frem mot vår nå.. eneste som er litt dumt er ungenes argumenter om kvelden "Eg kan jo ikkje legga mg nå, d e jo ikkje mørkt!!"[:D][:D] Aldri reagert på det før, men i år skulle det visst bli litt vanskelig med leggingen ja[:D]

Takk for det, trening er topp! [:D] Betennelse er ikke fullt så topp, men jeg er mye bedre i dag enn for en uke siden, selv om jeg ikke er helt bra enda.

Hehehe, typisk det at de reagerer på lysere kvelder ja! Her har faktisk klokkestillinga gått knirkefritt, bank i bordet [;)]

ORIGINAL: Babysyk_82

Hei på deg [:)] Ikke noe nytt her. Bare fødeklar [:)]

Så gøy[:)] Lykke til[:)]

Back
Topp