tullmusa
Forumet er livet
Ja, nå var det lenge siden jeg har tatt turen innom her, men har hatt lite tid, eller litt ekstra kjærestetid. [;)]
Håper dere alle har hatt en fin jul, og koset dere masse med familie og god mat.
Er sikker på at jeg har lagt på meg 5 kilo i jula! Altfor masse å spise. [;)]
Har skumlest litt igjennom her, og må få ønske pappaene velkommen.
Så må jeg få si gratulerer til Hilde-Anita som har fått sin lille Lucas, og det samme til Pebbles som fikk seg en stoor overraskelse!
Gratulerer hamarjente med frieriet fra din kjære. [;)]
Hvis det er noe jeg ikke har fått med meg må dere fortelle det, kortfattet![;)]
Noen som er blitt gravide i desember? Fikk mensen igjen for et par dager siden jeg..
Jeg hadde en kjempefin julaften. Masse god mat, tre nøtter til askepott, snø ute osv..
Den beste julegaven fikk jeg fra min kjære! Han FRIDDE og hadde kjøpt forlovelsesringer!! DÅÅÅN!! Gråt og gråt og gråt.. Det var sterk kost!! Ja, selvfølgelig sa jeg ja!! [:D]
Masse klemmer fra tullmusa![;)]
Håper dere alle har hatt en fin jul, og koset dere masse med familie og god mat.
Er sikker på at jeg har lagt på meg 5 kilo i jula! Altfor masse å spise. [;)]
Har skumlest litt igjennom her, og må få ønske pappaene velkommen.
Så må jeg få si gratulerer til Hilde-Anita som har fått sin lille Lucas, og det samme til Pebbles som fikk seg en stoor overraskelse!
Gratulerer hamarjente med frieriet fra din kjære. [;)]
Hvis det er noe jeg ikke har fått med meg må dere fortelle det, kortfattet![;)]
Noen som er blitt gravide i desember? Fikk mensen igjen for et par dager siden jeg..
Jeg hadde en kjempefin julaften. Masse god mat, tre nøtter til askepott, snø ute osv..
Den beste julegaven fikk jeg fra min kjære! Han FRIDDE og hadde kjøpt forlovelsesringer!! DÅÅÅN!! Gråt og gråt og gråt.. Det var sterk kost!! Ja, selvfølgelig sa jeg ja!! [:D]
Masse klemmer fra tullmusa![;)]