Heisann jenter!

ungmamma92

Glad i forumet
Jeg er så skjeldent innom her etter Lucas kom til verden, jeg som pleide å være totalt avhengi. Ser maange nye nick, så er vel ikke alle som kjenner til meg. [8D] 

Hvordan går det med dere?

Her vokser poden i rekordfart, det er 6 mnd kontroll på kommende mandag, og regner med han er 9,8 kg og nærmer seg vel 75-76 cm. En god liten klump! [:D] Han både åler, ruller, sier mamma og pappa, og må være verdens blideste baby. Smil og latter dagen lang. Tar natt kl 18.00 og sover rundt til ca kl 08-09 tiden. Det er luksus det!

Håper alle babyer og mammaer har det helt topp!!

Hei hei ,jeg husker DEG [:D]
Koselig du stakk innom ;) Bra det er bra med deg og dine [;)]

Med oss er det bare bra.[;)]

Var du blitt gravid igjen ?

ORIGINAL: Thep1

Hei hei ,jeg husker DEG [:D]
Koselig du stakk innom ;) Bra det er bra med deg og dine [;)]

Med oss er det bare bra.[;)]

Var du blitt gravid igjen ?

Noope ;) Ikke foreløbig enda. hehe

Heei[:D]

så fint å høre at det går bra der!, Å stoor gutt!!, å Dere må jo være kjempe heldige så lenge som han
søv, her legg lille mann seg kl. 10-11 tiden, å opp igjen mellom 6-8 [:'(].. Uff, Heheh[:D]

her har lillemnn begynt å krype, så ha er overalt så å sii[:D]

Heihei![:)] Heilt utrulig at lisjegulla våre har runda halvåret allerede - tida går så altfor fort! Klisjè, men sant[;)]

Så fint at dåkke har det bra. Kan tenke meg det er godt å ha en baby som søv så lenge på natta[:D]

Lisjegutten vår har også blitt stor gutt - rullar, ålar seg og reiser seg opp på kne/tå, så det er nok like før han begynner å krype. I dag kom også den første tanna gjennom - stas! [:D]

Kjekt du er innom [:D]

Og flink gutt du har da! K klarer ikke å komme seg framover, men han er også veldig snill og blid [:)] Ellers våkner han ennå på natta, så må nok snart nattavvenne om han ikke snart skjønner det selv [8D]

så deilig :D
nesten samme her bare at han legger seg halv 8 -8¨å sover til 9-10 å av å til 11 :p

deilig å få så snille barn når en er en ung mor da :D

Back
Topp