heisann jenter!

summer82

Forumet er livet
Heisann! no er det lenge siden jeg har skrevet noe særlig her. har hatt ei avkobling uten like tror jeg, eneste jeg har gjort er hverdagslige ting med ungene og scrappa litt[:)]
Har trengt koble helt av litt[:)]

Ellers så begynner ting å skje her i huset på utviklingsplanet til Amund. Han har lært seg vinke mens han sier hadet og heia, helt galen for at folk skal vinke tilbake mens han ler og roper[8D]
Han har også begynt prøve reise seg opp, og han ELSKER å gå mens vi holder han i hendene, men han tror han har bedre balanse enn han har hehe.
Han klarer ikke krype enda men han åler seg fremover[:)]

Ellers da noe nytt her? prøver lese meg bakover litt[:)]
Tenk om 24 dager er Amund ETT år!!!! skummelt!!![:)]

Lenge siden sist ja, men koselig å høre fra deg igjen. Moro når de små utvikler seg fra dag til dag.

Her er det full fres fra vi står opp til Oliver er i seng. Krabber rundt over alt, klatrer der han får muligheten, og er stas å gå om vi leier han (gå-vogna er litt skummel å gå alene med ennå). Skravler (babler) i ett sett.
Her fyller han år om 20 dager [;)], følte plutselig at det ble dårlig tid [8|]

Ellers nye her er at vi må ut av denne leiligheten innen 20.okt....og det fine er at vi ikke har noe sted å flytte til. Men det ordner seg nok, ser bare frem til å komme u av denne møkkaleiligheten.

ORIGINAL: Sorland

Lenge siden sist ja, men koselig å høre fra deg igjen. Moro når de små utvikler seg fra dag til dag.

Her er det full fres fra vi står opp til Oliver er i seng. Krabber rundt over alt, klatrer der han får muligheten, og er stas å gå om vi leier han (gå-vogna er litt skummel å gå alene med ennå). Skravler (babler) i ett sett.

Ellers nye her er at vi må ut av denne leiligheten innen 20.okt....og det fine er at vi ikke har noe sted å flytte til. Men det ordner seg nok, ser bare frem til å komme u av denne møkkaleiligheten.

oi hvorfor må dere flytte? det var jo plutselig veldig kort tid finne noe på da[&:]
Ja bursdagene nærmer seg med stormskritt no... skummelt men samtidig gøy[:)] håpe dere finner leilighet snart[:)][:)][:)] er det dårlig leilighet dere leier no?

ORIGINAL: Himmelblå

Hei[:)]
Koselig å høre fra deg igjen:)
Her har det vært full guffe med flytting og oppussing. Kjøpte oss rekkehus som vi tok over i juni. Pusset opp kjøkken, gang og stue, og flyttet inn rett før det var ferdig..[&:] Så vært litt snekkering og små spikking etter innflytting. Men vi koser oss:)
Fredrik begynnte å åle seg bortover gulvet for 3 uker siden. Han tar livet veldig med ro, og liker fortsatt og ligge rolig på gulvet og studere ting. Og i andre øyeblikk farter han rundt på gulvet og putter alt han kommer over i munnen.. Jeje.. Har blitt litt brekninger pga feile ting i munnen. (i dag små filtbiter som har lurt seg ned på gulvet i går når det var sying av gardin, og de filtbitene har jeg ikke merket engang, men de lå under bordet... Fredrik merket den ene og rett inn i munnen)
Ellers så begynner F virkelig å kreve mere. Han kjeder seg fort, så action kreves.. Så skal begynne på åpen barnehage ganske så snart nå..

Jeg og sambo hadde 2 årsdag i går, så da fikk jeg røde roser...

Jeg begynner på jobb neste torsdag, og gleder meg veldig:)

Ha en fin dag!!!!

Heisann! så kjekt lese oppdatering[:)]

Gratulerer med nytt hus det var sikker deilig[:)]
Så kjekt høre at Fredrik utforsker dagene hehe,. Ja tror dei finne ALT som går finne som vi sjøl ikke ser hehe. men det er vel bare slik det skal være[:)]
Gratulere med  2 års dagen idag, så kjekt du fikk roser[:)]

Blir spennende da med jobb igjen kan jeg tenke meg [:)] å ikke minst kjekt med barnehage[:)]

ha en flott dag[:)] klem

ORIGINAL: summer82

ORIGINAL: Sorland

oi hvorfor må dere flytte? det var jo plutselig veldig kort tid finne noe på da[&:]
Ja bursdagene nærmer seg med stormskritt no... skummelt men samtidig gøy[:)] håpe dere finner leilighet snart[:)][:)][:)] er det dårlig leilighet dere leier no?

Husverten har solgt huset, og de som skal overta har fått andre som skal leie leiligheten. Gjør meg ikke noe for den er pyton å bo i, eneste plusset her er størrelsen. Vi fant ut når huset var til salgs at leiligheten ikke var godkjent for utleie. Her fins det kun en lufteventil (på kjøkkenet) ingen ventiler i vinduene. Både jeg og legen er sikker på at det dårlige inneklimaet gjør at det surkler noe helt sykt i luftveiene på Oliver. Blitt enda mer sikker på det siden det nesten ble bort i sommer for da hadde vi vinduene oppe hele tiden, og nå som de er igjen siden det er kaldt så har det kommer gradvis tilbake.

Vi har en leilighet for hånd, men denne sykt treige kommunen får ikke fingeren ut for å godkjenne den for utleie, brukt flere mnd nå, så byggeherren får jo ikke bygget den så lenge han ikke har papirer på at den er godkjent (skal sies at kommunen er kjent for å være j**** treige). Så inntil videre flytter vi inn til min far....må bare finne ut hvor vi skal plassere møblene [&:]

Back
Topp