Heisann Jenter :)) litt i SJOKK ja :))

MorTil2Snart3

Andre møte med forumet
Jeg er ei jente på 26 år, har to barn og den siste er født i november 2011, og no sitter jeg her med en spire på 5uker og 5 dager, har termin 3 oktober..

Skal si jeg er noe skremt og valge har vert noe frem og tilbake, jeg startet på mini pillen i romjulen når jeg fikk min første mens, men nei dah, denne lille spiren ville vist flytte inn uansett <3

Så her blir det med 11mnd mellomrom, HJELP.. plus vi har ei lita ei på snart 7 år også, å etter vi fikk henne kavet vi i litt over 5 år før vi klarte og bli gravid, å dah kom den lille i November.. Så hadde ikke trodd at det skulle være mulig at dinne lille her ville festet seg såå fort. Men no er valget tatt og den lille skal få do i mammas mage til han/hun vil ut å hilse på oss i sep/okt <3

Så håper jeg får ei fin tid sammens med dere :))
 
Da var det nok meningen at dere skulle slippe å streve med nummer tre 

Selv om det blir hektisk, så vil de sikkert få veldig stor glede av hverandre også!
Gratulerer så mye! 
 
Gratulerer med to tette :)
 
Takk for det jenter :)) Jepp det skal bli travelt , med tanke på at mannen min ikke er hjemme fra mandag til fredag alle uken i året, men vi skal uansett få det til på et vis :))
 
Gratulerer så mye! :D
 


Søtnos* skrev:
Gratulerer med to tette :)



Og velkommen hit :))
 
Gratulerer så mye!:) Flott med to tette:) Det vil nok gå kjempebra!
Jeg er også snart 26 år og venter nummer tre...Har en på 2,5 år og en på snart 16 mnd :)
 
Back
Topp