Heisann ja

LilleBall

Forumet er livet
Kan vel kanskje skrive litt.. [:D]

Dataen min har vært nede for full telling her hjemme så har vist ikke blitt noe internett på en stund, men har hadd det veldig koselig med Maja da [:)] Hun krabber nå, prøver og reise seg og prøver og sitte.. Hun er så flink og vi er så stolte av henne at vi sprekker helt her hjemme [:D][:)]

Ellers er vel alt greit, vi har vel kanskje slitt litt her også, men det er over nå og nå går det veldig fint! [:)]

Hvordan er det med dere da?? [:)]

I fare for å bli for kosemosete...

SAVNA DEG![:D]

ORIGINAL: PappatilMalin

Ååååå *kniper deg i kinnet* [:D]

Har savnet deg også!!! *håper jeg får si det, kikker nervøst rundt meg etter MV07* [:o]

Har savnet dere alle faktisk!! [:)] Godt og kunne være litt "sosial" igjen.. hehe.. [:D]

Kine: Uff da, Ikke noe godt med syke barn og laaaaaaange kvelder! Håper han snart blir frisk igjen

ORIGINAL: RitaCecilie

ORIGINAL: PappatilMalin

Ååååå *kniper deg i kinnet* [:D]

Har savnet deg også!!! *håper jeg får si det, kikker nervøst rundt meg etter MV07* [:o]

Har savnet dere alle faktisk!! [:)] Godt og kunne være litt "sosial" igjen.. hehe.. [:D]

Kine: Uff da, Ikke noe godt med syke barn og laaaaaaange kvelder! Håper han snart blir frisk igjen

Jeg tror det går bra det,jeg har enda ikke fått ho på nakken
*kikkersegbakoverforåsjekke*

KOSELI at du e her,snuppa...og godt å høre at det er bedre nå !!!!!!!!!!!

Godt å ha deg tilbake! [:)]

Godt å ha deg tilbake snupsa mi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Så kjekt å se at det er liv i deg[:)] Ble nesten litt bekymret. Fint at det har ordnet seg der hjemme da[:)]

Også så flik Maja er blitt[:)]Ikke rart du er stolt da nei.

Og jeg fikk et nydelig julekort i poseten idag. Hun er jo bare sååå herligTUUUSEN TAKK[:)]

Ellers her hjemme så har melinda spydd inatt. Ine spute om hun ikke kunne få legge seg[:D]Hun er absolutt ikke i form nei[:D] Da sambo skulle inn å si god natt, så sa hun bare GÅ VEKK!!!Stakka lille Ine moren[:)]

Back
Topp