Heisann godfolk!

Klatremus Lillemann

Juni12s allviter/orakel
VIP
Har hatt behov for en litt BV-fri kveld i kveld, har vært litt mye de siste dagene.. Og lite søvn i tillegg. Så var godt å bare spise lørdagstacoen og godteriet og se på opptaket av forbrytelsen.

Så måtte snuppa ha mat.

Nå er jeg innom en liten tur iallefall, men kjenner at jeg begynner å bli trøtt så blir nok ikke så lenge.

Men skjer det noe spennende da?
 
Du det skjønner jeg godt;-) har selv spist kvelds med familien, og nå har jeg og mannen sett film. Vi må kunne ha litt pauser fra bv innimellom, det er jeg sikker på at alle forstår. Så mange skravlejenter som finnes her inne så stopper det aldri opp:P her nærmer det seg natt snart for min del, venter igrunn bare på at frøkna skal våkne så jeg kunne fått ammet før jeg sovner..
 
Jeg har også hatt en BV fri kveld. Navnefesten var vellykket, men jeg er driiiiit sliten  Så jeg har sittet med verkende bein på bordet, sett på bilder, og har innvilget meg selv noen dråper med rødvin :)


 
Ja, det er jo alltid noen innom her som holder det gående, og man får jo ikke vært her 24/7.

Og jeg har brukt en del timer her den siste tida.. Så godt å ta litt fri også..

Men vi får ikke slappe av for mye heller
 


Klatremus Lillemann skrev:
Ja, det er jo alltid noen innom her som holder det gående, og man får jo ikke vært her 24/7.

Og jeg har brukt en del timer her den siste tida.. Så godt å ta litt fri også..

Men vi får ikke slappe av for mye heller


Litt fri må man ha :D

Men sant at vi ikke kan slappe av for mye heller!!!
 
Back
Topp