Heisann dere!

mklu83

Gift med forumet
Mailykke 2018
Ikke så ofte jeg er innom lengre, eller.... Jeg er innom å leser hver dag, og prøver å svare.. Men har en liten gutt her som ikke liker at mammaen sitter seg ned, spesielt ikke i nærheten av pcen.. :D

Her går det fremover.. O har utviklet seg masse.. No farer han rundt i huset her, og lekene ligger virkelig strødd alle veier..
Reiser seg opp etter alt som han tror vil stå stødig..
Prøver å reise seg opp uten å støtte seg, men kommer ikke lengre enn at han står på beina med henda i bakken å baken i været.. :-) To tenner har han fått, muligens noen på vei no..
Ellers så har han vært syk siste uken - feber i tre dager og fikk utslett idag.. Så då har nok den fjerde barnesykdom vært i hus.. Så ble en veldig amputert 17. Mai feiring her i huset - med en liten gutt som sov seg gjennom hele dagen..

Ellers så går dagene til bryllupsforberedelser, hussalg, tomtekjøp og byggesøknad.. Masse på en gang - vi er kjent for det.. :-)

Gleder meg til midten av juni, då kan vi slappe mer av..

Det var litt om dagene her i huset å en liten hilsen til de som er igjen her inne..

Koselig å høre hvordan det går med dere emoticon  Her har jeg begynt i jobb igjen, så Rasmus koser seg med pappan sin om dagene. Rasmus er bedagelig av seg, åler seg i alle retninger, så leker ligger strødd her og emoticon Rese seg opp har han ikke vist interesse for ende, men plutselig en dag kommer det vel... Ellers hadde vi en topp 17 mai, Rasmus elsket å se og høre på korpsene og alle barna med flaggene.

Så koselig å se deg igjen Randålf! Og bra at det går bra med lille Rasmus også... :-)
Som jeg sier - haster ikke med at de små blir store heller.. Vil nyte tiden når de fremdeles
er små.. Så gjør ikke noe om han venter litt med å begynne å gå, osv..
Her skjøt plutselig utviklingen fart.. Plutselig kom han seg opp i sittene, aker seg fremover, og kom seg opp i stående selv.. Alt skjedde i løpet av kort tid..

Jeg begynner ikke å jobbe før i slutten av juni, då skal pappaen ha 5 uker hjemme. Men vi har valgt at jeg skal jobbe 50% frem til nyttår å ha Oskar hjemme med meg.. Jobber da kun seinvakter.. Får litt gradvis tilvenning til jobb jeg då.. :-) Og så har eg 4 uker ferie igjen til høsten..

Går det greit å jobbe igjen då?? Kan tenke meg at det er veldig rart... Både gruer og gleder meg.. Skal bli godt å komme seg ut litt.. :-)

Ellers så er vi jo begynt å tenke på søskenforsøk - og denne gangen har vi planer om å holde det helt hemmelig for familie og venner.. :-) Hvis vi greier det.. :D

Hohei, mye som skjer hos deg ja! En kan bli svett av bare en av tingene liksom, hehe. Ikke lenge igjenn til juni når du kan slappe av  :)

Her er det full turbo! Lillebror fyker opp trappene om jeg snur meg bort i 2 sekunder, så jeg må passe på at både vi voksne og storesøster husker å lukke porten. Han vil for tiden bare ut å gå, og han blir skikkelig sint og hyyyler om jeg ikke vil gå med han. For han klarer ikke å gå uten støtte enda. Men han sniker seg langs vegger og kanter, så ikke lenge igjenn nå. Han er en liten skøyer som spiller på slurva, blinker og vinker og er bare blid hele dagen så lenge han ikke er trøtt sulten eller ikke får det som han vil. Litt sånn som meg altså  ;)
Også har jeg bare ei uke igjenn av permisjonen min!  Hjelp og trøste, men det skal sikkert bli kjekt å få begynne å jobbe igjenn også og la mannfolka være hjemme litt før barnehageoppstart i august.

Lykke til med søskenforsøk, spennende  :D

Var faktisk deilig å begynne på jobb igjen. Jeg har jo fortsatt 7 uker ferie og 51.5 avspaseringstimer igjen i år, så det blir nok litt fri på meg innimellom og.
Ellers har vi så smått begynt å tenke på søskenforsøk også, vi holdt det hemmelig for familien og de fleste vennene våre sist og det kommer vi nok til å gjøre denne gangen også. Blir rart når vi er der igjen kjenner jeg, men vet jo at resultatet er fantastisk.

hei! Så koselig med oppdatering.

Her merkes det godt at gutten vår krever mer.+ at jeg er begynt i jobb igjen. =mindre tid til data(og strikk/hekling)

Sofian er over alt nå. Reiser seg og går rundt bord etc. slipper seg mer og mer, så er spent på når han går alene. Har en lekevogn/bil sak som han raser av gårde med innimellom.

Kattene er et yndet mål- og nå har den eldste begynt å gi han beskjed om å holde seg unna. Hører vel all NEIingen og STOPPingen vår den :P

Ellers så har han fått to tenner nede  og tre oppe- vi venter og venter på den andre hjørnetanna- den er visst ganske vond til tider.

sovingen om natta går litt i bølgedaler her... i natt f. eks. da gikk jeg til sengs kl 12. og GJETT hvem som bestemte seg for at HAN skulle opp!? aaaaah...jeg vet ikke hvor lenge vi kjempet jeg og han ( han kom over i min seng til slutt siden sambo var på spillejobb..)- men det var i timer iallefall. Må sies at pappaen var hjemme med han på dagen- og han sov nesten F I R E timer! Aldri mer! hehe.

vi har og tenkt på søsken nå... sånn til høsten klaffer det forhåpentligvis ;) klem til alle fra oss:)

Så spennende å se oppdateringer fra dere andre..

Ser ut som vi alle begynner å få endel å passe på.. De siste dagene har også O fått smaken på å gå - med støtte.. Er jo kjempeflink jo.. Han har ennå ikke funnet ut at han kan bruke veggene som støtte.. Men kommer vel det også.. :-)

Back
Topp