Heisann dere!

mymmeline

Betatt av forumet
Lenge siden sist, og her er jeg i ny forkledning. (Uten at det er noe hemmelighets greier) Bare ville være litt mer anonym uten å være det. :)

Ser det er mange August 08 barn som har fått søsken nå. Kanskje noen tilogmed har nr 3 på vei? [8D]

Venter spent på lillesøster vi nå. [:D]

Hilsen fra mymmeline/LinePine

Hei hei!!

Så koselig at du kommer innom [:)]
Gratulerer så mye nok en gang med ei lita lillesøster på vei [:)]

Hvordan går det med dere??

Helluuuuen! Tidligere Sifja her - husker ikke om du forsvant før jeg byttet nick[8D]. Anyways -koselig å "se" deg igjen[:)]. Går det bra?

Ja her er det mange som har fått søsken altså[:D]. VI er sikkert i fåtall som har det igjen (utenom vand og skjønningene som såklart er ferdige[8D])

Her er alt bare bra. Et HELT annerledes svangerskap denne gangen. Var KJEMPE kvalm i mange måneder (mot bare noen uker med Theodor) og små-kastet opp litt,men ikke noe nevneverdig..

Magen er annerledes,bekkenet er mye bedre (selv om det kjennes), og jeg har såååå lyst på sjokolade hele tida. Noe jeg fint har klart meg uten før! [8D]

Spent på tida fremover. Hvordan Theodor kommer til å ta det,om hun kommer før,som Theodor, eller om jeg fint går til termin denne gangen....Og travelt med diverse rom som skal pusses opp og ordnes før jul.

OG jeg skal spise julemat før jul, nekter å tro jeg får i meg noe på julaften. [8D]

Gratulerer så masse med lillesøster på vei!! [:D] Hyggelig altså å se deg her inne!! [:D] Ja mye har skjedd her inne, her kom det jo en liten jente til [:)]

gratulerer igjen !
så kos med ei lita lillesøster på vei.. [:)]
her er det kulemage for tredjegang, og denne gang en liten gutt

Heyyyyyyyyyyyyyyyy sweety! Godt at du er tilbake....håper det ikke blir en engangsforeteelse[8D][8D]
Gratulerer så mye med en liten søster på vei!!!

ORIGINAL: Buble

Heyyyyyyyyyyyyyyyy sweety! Godt at du er tilbake....håper det ikke blir en engangsforeteelse[8D][8D]
Gratulerer så mye med en liten søster på vei!!!

Jeg har vært litt dårlig på "babyverdning" denne gangen. (Eller generelt etter at Theodor ble født). Vet ikke helt hvorfor. Men nå kom mørket,så nå følte jeg at det var et lite behov som meldte seg. [8D] Skal prøve å være litt flinkere til å henge på. [:D]

Heihei[:)]

gratulerer så mye med en lillesøster i magen. Vi venter spent på en lillebror(igjen, senabort i uke 18 tidligere i år og da mistet vi en liten gutt).

Du får prøve å kose deg så godt du kan resten av svangerskapet[:)]

Så koselig å se deg her igjen! Gratulerer med ei lita søster på vei!!![:D]

Vi koser oss veldig med ei lita søster som blir 3 uker i morgen!![;)]
Veldig glad for å bli ferdig med graviditeten denne gangen og skal aldri gå gravid igjen.[8D] Litt trist, men mest deilig!!![:D]
Tror nok Theodor kommer til å takle søsken veldig bra! Her går det ihvertfall glimrende....[;)]

kos å se deg[:D]

godt å høre at alt er så bra, selv om d har vært litt kvalme...

her er d ingenting nytt m barn, mest skole for tiden...[&o]

Heia søta[:D]

Gratulerer så masse med .....Mia? i magen[:D][:D]

Håper du blir her inne hos oss igjen, savner deg veldig her!!!!!!

btw: Jeg er ikke gravid!

Back
Topp