Heisann! :D

Mialille

Forumet er livet
Okei, lenge siden æ har vært innom her nu. 
Skal skjerpe meg altså.. Skal prøve det.. 

Men i det siste har det vært travelt for meg. E begynt å jobbe. Hver dag. Og fritida mi bruke æ til mine to. Kvelden brukes (ble brukt til Paradise) til blogging, husarbeid og soving. :P

Kordan e det med alle her?

Gratulere med dagen til Lenore-snuppa, og til dåpsdagen til Victoria og Julie. :)

Klemma fra meg. :D

Trone skrev:
Der var du også! :) 

Er noe drit nå som PH har sluttet!! Hehehehe!!!

Jada, æ e her. Bruke æ være innom å lese.. :P

Sjallabais! Godt du stikker innom, selv om du har knapt med tid og at det er travelt!!! Trives du i jobben?

Jaaa, æ trives kjempe godt. :) Litt synd at æ begynne klokka 12 da.. Og ferdig 18.. Men håpe det endre seg etter hvert. Hele dagen går liksom..

Mialille skrev:
Jaaa, æ trives kjempe godt. :) Litt synd at æ begynne klokka 12 da.. Og ferdig 18.. Men håpe det endre seg etter hvert. Hele dagen går liksom..

Jo, den ser jeg, men så får du ihvertfall stille og avslappa morninger med snuppa, da! Det hadde du ikke fått om du begynte i 7-8 tida ;-)

Snickers skrev:
Mialille skrev:

Jo, den ser jeg, men så får du ihvertfall stille og avslappa morninger med snuppa, da! Det hadde du ikke fått om du begynte i 7-8 tida ;-)

Nei, det e sant. Men kunne ha begynt klokken 10 når vi åpne, og jobba til 16, da hadde æ hadd nån tima før leggetid med lillemor. Men det 

Mialille skrev:
Snickers skrev:
Mialille skrev:

Nei, det e sant. Men kunne ha begynt klokken 10 når vi åpne, og jobba til 16, da hadde æ hadd nån tima før leggetid med lillemor. Men det 

Julie som trykke her.. :P
Men det endre seg nok etterhvert. Har bare jobba der i to uke. :)

heeeei mialille! :D

jippi, bli mer aktiv! ;D så deilig og begynt i jobb igjen da! :)

ja nok arbeid og gjøre tenker jeg når dagene blir forkorta med jobbing! koselig du stikke innom daa :D

selv har jeg vært lite aktiv selv, men skjerpa meg nå:))

Back
Topp