Heisann alle sammen

*4barnsmamma*

Gift med forumet
Nå har jeg vert uten data i over 14 dager. Skrev et lite innlegg om at jeg hadde vert ute for dataen havareret. Det gjorde den igjen dagen etter igjen!! Så nå har jeg sanvna å være her inne altså!!![:D]

Jeg er så vidt begynt å jobbe igjen, er egentlig bare lørdager, men får jobbet litt når andre vil ha fri/er syke også, så skal på jobb i kvled bl.a[:)]

Med Isabell er det eneste nye at hun for alvor er overalt og høyt og lavt. Skikkelig klatremus!!![:D] Ingen tenner enda[&:]

Hva er nytt med dere da damer???[:D][:D]

Der var du jo[:)] Har savnet ditt blide åsyn her ja!!! Trodde jo nesten du hadde dumpet oss[:(] Hehe... Begynt å jobbe litt jeg også Begynte 50% 1 november. Sondre er høyt og lavt. Velter tripptrappstolen mens han sitter i den, krabber alle trapper (oppover vel og merke) og sier ett og annet ord. Lys, hei, nei, mamma, pappa og der[:)] Ellers lite nytt... Nå må computeren din se til å holde seg frisk[:@][:@]    [:D]

ORIGINAL: IrEnE og MaLiN

Godt du er tilbake!!
Har virkelig savna deg[:D]
Regner med det kommer noen nye bilder på hjemmesia til Isabell snart å[;)]

Så kjekt å være savna da[:)][:D]

Kommer nye bilder etterhvert ja, må bare få dataen helt opp å gå[;)]Er ikke alt som funker like godt enda også går det så tregt, så venter med det til alt er ferdig. [:)]

Hei!

Så fint å se deg igjen! [:D]

Back
Topp