Heisann alle sammen

Hanne79

Elsker forumet
Ville bare stikke innom og si hei[;)]Er ikke her like ofte som før lenger... tvillinger tar tid, kan du si[:)] Her i tvillingheimen er alt stort sett bra. Sliter litt med humøret, men håper det blir bedre etter hvert. Jentene vokser seg store og flotte og følger kurven sin helt perfekt. Nå er de snart 3 mnd. Norah er 3800 gr og Mathilde 4400. De bruker fortsatt str 50 i klær, men tror vi må opp ett hakk i neste uke. Gleder meg litt, for jeg begynner å bli lei av de klærne vi har nå.
Håper alt står bra til med dere alle.
 
Fiorelina: JR er jo bare såååå søt på 1 mnd bildene.
 
Vi snakkes snart.
 
Så koselig at du har tid til og stikke innom. Tenker det er mye og gjøre ja. Ikke bare bare, men jeg er imponert over at du greier og holde styr på de jeg.
Klemmer fra meg og Alexander
 
Ja, de er søte jentene dine også, da.. må snart få se nye bilder av dem[:D]
 
Så store de har blitt! tenk - 4400 er Mathilde - det er svært det.. og Norah ligger ikke så langt etter hun heller med sine 3800, nei..

JR bruker mest str 50 han også.. noen klær i str 56, men de må brettes opp på armer og bein..
[;)]
 
Hehehe...morsom å tenke på at babyene deres bruker str.50 da, når jeg har begynt på str. 68!! Dere får jo ha bebiser så lenge dere, min blir stor med engang![:)]
 
ORIGINAL: Chill24

Hehehe...morsom å tenke på at babyene deres bruker str.50 da, når jeg har begynt på str. 68!! Dere får jo ha bebiser så lenge dere, min blir stor med engang![:)]

 
68 ALT??????
Hjelp så din vokser da [:D]
Vi bruker 56 og av og til noe i 62 men er litt for stor enda.
 
Back
Topp