Heisann alle sammen :)

Sebastians`mamma

Forumet er livet
Da er Sebba og jeg tilbake fra 1 ukes ferie på kreta. Vi har kosa oss masse, Sebba har ligget i bleia og storkost seg[:D] Det har skjedd mye på 1 uke, han har oppdaget føttene sine, oppdaget stemmen sin(skriker av alt han kan), og han holder flaska selv. [:D]
Det var virkelig godt med litt farge på kroppen også .

I dag er han forresten 4 mnd! Og det har vi feira med grøt med litt banan i. Og fersken/eple pure til dessert[;)]

Alt bra med dere andre?

nEI DE KAN FÅ VANNHODE OG DØ NÅR DE FLYR OG ER SÅ SMÅ....

Hehehe, kunne ikke dy meg [:D]

jaja..trokke hu mente det på den måten!!så fy deg;P..men det går greit når de flyr,så lenge de har smokken i munnen pga øredotter..men robin ble helt hysterisk sist gang vi flydde,gråt så jeg ble helt svett..også hjelper det å gi flaske til dem med engang man har landa..så bare sørg for at typen skaffer deg en sydentur du;)..skal til india i feb,jævlig lang flytur..gruer meg allerede ikke sant;)

Velkommen tilbake[:D]! Så moro at dere har kost dere - tenker det var deilig med ferie, ja. Og gratulerer med fire måneder!!! Skjer mye nytt med babyene våre for tiden, ja...moro[;)] Her står alt bra til, har hatt kattefødsel her idag! holder på å legge inn bilder av de nyfødte nå[;)]

Hørtes digg ut med litt ferie og farge på kroppen.. *ikkemissunneligidetheletatt.......*[:D]

Gratulerer med 4mnd dagen Sebastian

ORIGINAL: Solvit

Så bra at dere hadde det fint. Godt å ha deg tilbake. Her står alt bra til[:D]

ORIGINAL: rikku

nEI DE KAN FÅ VANNHODE OG DØ NÅR DE FLYR OG ER SÅ SMÅ....

Hehehe, kunne ikke dy meg [:D]

Er du ikke helt på nett eller...? Snakk om skada folk... Har du ikke noe bedre å finne på enn å slenge fra deg sånn drit?

Så flott at dere har hatt det så fint på tur![:D] Er grønn av misunnelse altså, hade vært digg med en tur nå[:)] Hvor varmt var det der dere var? klem

Å herre er det så vanskelig å forstå en spøk.

Folk her inne er så jævla ømfintlige jo. Makan. Allergisk mot sarkasme og ironi hele gjengen. Hvor er humoren småtøser?

Det må jo være lov å kommentere litt innimellom uten at folk skal hyle og nesten begynne å grine.

Hjulene på bussen de går rundt og rundt, og ytringsfriheten gjelder her som alle andre steder.

Shibby!

ORIGINAL: Mayen82

Velkommen tilbake!
Høres ut som dere har hatt en super koselig tur!
Håper på å få se bilder og da... så vi og kan si til mennene våre at vi vil og til syden[:D]

(går det greit å ta fly med de små når de er så små?)

Det var ganske mange smårollinger med på flyet begge veier. Noen yngre og noen eldre. Det var kun èn liten bebis som gråt litt på tilbakeveien, ellers var alle helt stille. Sebastian sov stort sett hele veien. [;)]

Men jeg anbefaler å bestille plass foran på lengre flyturer, da får man utdelt seng å henge på veggen. Helt genialt, ellers må du ha dem i fanget[8|]

ORIGINAL: rikku

Å herre er det så vanskelig å forstå en spøk.

Folk her inne er så jævla ømfintlige jo. Makan. Allergisk mot sarkasme og ironi hele gjengen. Hvor er humoren småtøser?

Det må jo være lov å kommentere litt innimellom uten at folk skal hyle og nesten begynne å grine.

Hjulene på bussen de går rundt og rundt, og ytringsfriheten gjelder her som alle andre steder.

Shibby!

.....

Back
Topp